Det verkar så. Jag ringde ett långt videosamtal igår och de minuterna verkar ha dragits. Hur ligger det egentligen till? Jag blir väldigt arg när dom i affären säger att det varken tar minuter eller pengar genom att ringa videosamtal, så har jag slösat minuter iallafall.
Någon som fattar den kursiva texten får gärna förklara.
*Erbjudandet att ringa för noll kr/min gäller röst- och videosamtal i 12 månader från tecknande av abonnemang och endast samtal i 3s nät inom Sverige , förutom samtal till 3svar. Efter 12 månader gäller ordinarie prislista. Erbjudandet avser ett normalt användande. Detta gäller oavsett vilken 3mobil och abonnemang du väljer och efter de inkluderade minuter i abonnemanget är förbrukade
Någon som fattar den kursiva texten får gärna förklara.
*Erbjudandet att ringa för noll kr/min gäller röst- och videosamtal i 12 månader från tecknande av abonnemang och endast samtal i 3s nät inom Sverige , förutom samtal till 3svar. Efter 12 månader gäller ordinarie prislista. Erbjudandet avser ett normalt användande. Detta gäller oavsett vilken 3mobil och abonnemang du väljer och efter de inkluderade minuter i abonnemanget är förbrukade
Som jag fattar det så betyder det att du ringer för 0 kr minuten, Men dina 150 minuter som du har varje månad räknas endå, Alltså du ringer gratis men varje gång du pratar med någon så går tiden...
Esen: Efter att minuterna är slut, vad händer då? Det är väl fortfarande gratis inom 3 att ringa video- och röstsamtal? Dras de minuter man förbrukad under den "fria" (för man vet aldrig, verkar det som) av på nästa månads minuter?
Min kompis har slut på sina minuter nu. Om han ringer videosamtal till mig, är det då gratis för honom OCH mig? Med mina minuter händer väl inget?
Dum fråga kanske, men jag vill vara på den säkra sidan.