Min bror fyller år om ett par veckor och det enda han har önskat sig är en mp3-spelare, eller snarare någon slags portabel musikspelare. Jag har fått i uppdrag av mina kära föräldrar att hitta något lämpligt åt honom. Vilka är de hetaste spelarna idag?
För egen del skulle jag nog köpa en iPod eller liknande, men frågan är hur glada mina föräldrar är åt att lägga ut 3500 på något som min bror förmodligen kommer glömma hos någon kompis, tappa bort på bussen, tappa i golvet, köra över med skateboarden eller vad han nu får för sig. Det brukar gå snett med hans prylar... Priset bör helst inte överstiga 2000. Det brorsan behöver är väl egentligen bara någon slags musikmaskin, men jag tror nog att han helst vill se mycket utrymme (vem vill inte det). Frågan är bara om det finns någon vettig spelare till ett rimligt pris (enligt mor och far).
Så... Finns det några spelare med hårddisk för detta pris? Vilka spelare med memorystick (eller annan typ av minne) finns? Vilka spelare är att rekommendera? En JensOfSweden känns som ett hett tips, men vad vet jag. Det finns säkert många jag inte känner till! :)