Ingen direkt fråga för hårdvaruforumet kanske, men jag kunde inte hitta något bättre.
Jag skulle vilja ha en elkabel till nätaggregatet på ca 20 cm. Finns det? Jag har sökt runt på de största internetbutikerna men där är elkablarna 1,5 meter till två meter långa.
ju jag lindar ju nu men det ser inte snyggt ut. skulle gärna vara beredd att betala en slant om man kunde köpa. Vill inte göra en egen. För komplicerat för min del.
ju jag lindar ju nu men det ser inte snyggt ut. skulle gärna vara beredd att betala en slant om man kunde köpa. Vill inte göra en egen. För komplicerat för min del.
Komplicerad?? två tåtar och en jord. (vit, svart(blå) och gulgrön(jord))
Problemet är att det måste vara en certifierad som skruvar ihop sladden, annars gäller inte garantier osv. Låter sjukt då det är busenkelt att göra själv. Men kontakta en elbutik eller en elektriker och de fixar dig så lång sladd du behöver och du får den gjord av en certifierad elektriker.
Problemet är att det måste vara en certifierad som skruvar ihop sladden, annars gäller inte garantier osv. Låter sjukt då det är busenkelt att göra själv. Men kontakta en elbutik eller en elektriker och de fixar dig så lång sladd du behöver och du får den gjord av en certifierad elektriker.
Ehh nej, det rör bara fasta instalationer, "lampsladdar" får alla fixa.
OK, då har nog reglerna ändrats. Men då är det ju bara att gå till närmaste elbutik och köpa de antal meter man behöver och kontakterna i vardera änden.
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849