Frågan 30 mars 2004 07:26 #1 Är det någon som hört att den ska bli försenad?
Den ska komma ut det första kvartalet 2004 och sista dagen är imorgon så jag börjar undra.
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg Enligt Mobil så fanns den ute hos vissa återförsäljare i mitten av mars och Pricerunner hittade nyss 13 olika priser.
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg Hittade inte den på nokias sida!
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
Mc Fetto skrev:
Hittade inte den på nokias sida!
http://www.nokia.se/phones/6230/
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg
SirPeter skrev:
Mc Fetto skrev:
Hittade inte den på nokias sida!
http://www.nokia.se/phones/6230/
Det jag menade var att det finns ingen information om att den har kommit utan den finns bara under "kommande modeller"
Mc Fetto Medlem sedan nov. 2002 2 355 inlägg Såg den idag på ocom i malmö :)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Såg den idag, i min hand. ;)
Är det någon som har köpt 6230? Vad tycker ni om den?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Japp
Jag är helnöjd med den. Äntligen börjar bilderna på kameratelefonerna bli skapliga med.
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg
BlueSaint skrev:
Är menyerna sega?
Nä, varför skulle de vara det? :q
SirPeter skrev:
BlueSaint skrev:
Är menyerna sega?
Nä, varför skulle de vara det? :q
Eftersom att jag är van vid otroligt sega menyer med min Sony Ericsson T300. Därför vill jag gärna ha en telefon som inte har sega menyer. Tycker du att telefonen är prisvärd och att man ska köpa den? :)
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Aha, jag har inte använt SE's T300 så jag kan inte jämföra.
Om den är prisvärd är nog upp till var och en att tycka. Jag ville ha en telefon med kamera och var nära att köpa en Z600 i vintras men när jag såg kvaliten på bilderna så bestämde jag mig för att vänta och det ångrar jag inte idag.
6230 kicks ass, en grym telefon helt enkelt... dess högtalartelefon funktion rockar.
Om jag säger så här då. Reagerar menyerna direkt när man trycker på knapparna?
C colione Medlem sedan juni 2001 4 421 inlägg Nokia har väl egentligen aldrig haft problem med sega menyer.
Ericsson däremot har haft prolem med det plus att sms-skrivning ibland släpar efter.