Denna fråga kanske inte egentligen passar in här (det här är väl ett forum till att "häckla" varandras val av OS?), men det var ändå det stället som jag tyckte passade bäst bland de forum som fanns att tillgå.
Jag undrar om det finns en dosa eller likande för att kunna dela en mac och en pc med samma skärm, tangentbord och mus? Detta skulle verkligen underlätta mycket för mig som behöver kunna använda de två datorerna lite blandat. Jag har redan 4 skärmar stående i mitt arbetsrum och skulle gärna slippa fler... Dessutom tycker jag om min appleskärm mycket och vill gärna använda den även till den nya pc-burken som skall inhandlas. Om det inte går att använda tgb och mus så får jag väl leva med det, bara det går att slippa att ha ytterligare en skärm!
Japp, det är inga problem finns ganska många företag som gör sådana switchar, använder själv en raritan switch på jobb mellan SUN och NT servrar det funkar bra! en skärm, massor av datorer :e tror även att dom har kort till MAC http://www.raritan.com/
------------------
MVH
/C "För övrigt stal hon mitt hjärta för evigt"
Det finns inga switchar för både USB och bildskärm, så du får väl införskaffa två olika switchar en för tangentbord/mus och en för bildskärmen... med det går! :)
------------------
/Petra Veni, Vidi, Visa - Jag kom, jag såg, jag handlade