Nu har även vänstertecknad spelat igenom Underground-läget i NFS: Underground. Jag kan inte annat än att hålla med muskot nu; att spelet är grymt överskattat. Spelet är kul till en början, för att bli förbannat tjatigt efter en stund. Och likväl vill man ändå köra klart Underground-läget.. Jag har helt enkelt fått en hatkärlek till NFS: Underground. Köp det inte - spela det hemma hos en kompis i stället. Inte värt att lägga ut pengar på spelet.
Vad ska jag spela nu?
28 svar · 795 visningar · startad av sabbacus · sida 2 av 2
Frågan, av sabbacus
Ok, nu har jag klarat \ Max Payne 2 \ GTA 3 \ Mafia Jag gillar genren "first person shooter - fast med handling". Kan någon rekommendera fler underbara spel i denna genre? Och nej, CS och Doom mfl har ingen handling :) /M
Läs frågan i sin helhet →Du kan spela om dem igen utan fusk! :i Nu om du har gjort det ;)
Du kan testa dessa HL spel: :)
Half-Life
Half-Life: Opposing Fore
Half-Life: Blue Shift
/red Ändrade ett litet stavfel ;)
Har du testat Unreal 2 ?
Snygg grafik, viss handling, och det är relativt svårt, tror jag. Jag har inte lirat igenom hela spelet ännu, har väl ett par 2-3 uppdrag kvar men orkar inte lira klart, det är så trist att lira mot datorn, mycket roligare att lira online :D
Har lirat gamla Unreal Tournament online i snart 4 år... med vissa pauser givetvis ;)
Har precis laddat in Call of Duty efter att ha haft det liggande ett par veckor.
Har bara spelat ett par nivåer, men än så länge verkar det vara ett superspel.
Bra grafik, omväxlande, kluriga uppdrag.
Hoppas hela spelet är lika bra.
Har även Max Payne 2 liggande, ska bli kul att testa det med sen. Är det bättre än MP1? Återstår att se. :)
bluxbluxo skrev:
Du kan testa dessa HL spel: :)
Half-Life
Half-Life: Opposing Fore
Half-Life: Blue Shit
Blue Shit? Vad är det, rymdbajs?
Personligen tycker jag Quake 3 Arena är det man skall spela.
OveRRidE skrev:
Personligen tycker jag Quake 3 Arena är det man skall spela.
:)
Jedi Academy kanske, det är riktigt kul och har en liten story i alla fall.
Pedda skrev:
Har även Max Payne 2 liggande, ska bli kul att testa det med sen. Är det bättre än MP1? Återstår att se. :)
Jag diggar Max Payne 2, även om det känns lite overkill att spela om spelet 2 ggr för att få en alternativ slutsekvens. Superb grafik, bullet time är rå-coolt, och storyn.. ja - den är ett kapitel för sig.
Läs mer om Max Payne 2 i denna tråd: Max Payne 2: The fall of Max Payne :D
Far Cry... eneugh said... :birp