Hehe vill du köpa en version som är gjord på läkt kod så varsegod. Den lär ju vara långt ifrån lik orginalet. :OO
Half Life 2 ute nu... i Ryssland
4 svar · 288 visningar · startad av gg2
Jag beställde hem ett grafikort för några veckor sedan och upptäckte då till min förvåning att jag skulle få med HL2 när det väl släpptes. Fick någon skraplott med kod som skulle skickas in.
Så jag tänkte väl att självklart ska man anmäla sig till detta så jag surfar till formuläret och fyller i namn, adress, telefon, epost och koden jag fick. Där trodde jag att detta skulle räcka. Nej!
- Först skulle jag printa ut en sida med formulärsinformation jag just fyllt i, och skriva under denna.
- Därefter skulle jag fotografera den lilla pappersbiten med kod jag skrapat och skriva ut även denna.
- Därefter skulle jag kopiera fakturan och kvittot där jag köpte kortet ifrån, och samtidigt ringa in vart på papperet kortet stod.
- Efter det skulle jag klippa bort "Original UPC" från paketet! När jag kommit på att det är de svartvita strecken på kartongen så klippte jag väl bort även dessa.
- Sen skall allt detta skickas till USA och ATI för att de skall få sig ett skratt över att någon dum jäkel faktiskt satt sig och börjat klippa sönder kartonger
Nu hoppas jag att jag inte gjorde något fel bara.
För det står att om minsta grej är felaktig så kommer de bara strunta i ansökan helt enkelt.
Med tanke på att det står Comming soon på https://www.sierra.com och det står inget release datum så är sannolikheten att det där är en officiell version väldigt liten!