Jadu, jag har också klarat det. Fick väl det mesta när man klarat det. Och "specialgrejorna" fick man ju välja ut, alltså kunde du omöjligt välja ALLA. Tidningarna vet jag inte riktigt hur man greja, för jag har då inte fixat alla. Och om du klarat Underground mode kan du ju inte fortsätta på det (liksom, fina till saker o så) utan måste börja om. Men pröva annars med Drift på Quick Race, där fick jag en massa dekaler (tråkigt), men jag tror dessa dekaler ändå öppnades i slutet efter att man klarat alla banor.
Jag missade tyvärr den näst sista tävlingen där man antingen antog den eller sket i den. Om man sket i den så kunde man inte köra den senare utan den försvann :l , så så var det med det.
Vilka bilar har ni använt mest? Jag började med Dodgen och klarade i stort sett hela spelet med den. Det var dock några dragrace som jag var tvungen att använda snabbare bilar på.
Jag har ett bra tag kvar tills jag har klarat det men jag siktar på att spela sporadiskt en längre period (ungefär som mitt NFSHP2-spelande har sett ut under drygt ett år). Spelet är i alla fall helgrymt, något som jag också uppmärksammade i min recension. ;)
406 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e