webForumDet fria alternativet

Fifa 2004 - stats och lite till

Datorspel

2 svar · 221 visningar · startad av m_soderlund

Medlem sedan sep. 20026 425 inlägg
Frågan#1

Jag spelar Fifa 2004 på PC för fullt, och har hittils klagat på att det har varit svårt att få hål på motståndarens defensiv, speciellt ifall om man kör i semi-pro-läge eller svårare.
Igår spelade jag 7 matcher, Man Utd - Arsenal, och tar tillbaka mitt påstående. :)

Visst är det fortfarande lite svårt att få hål på försvaret, speciellt om man inte kör med Off the ball-systemet fullt ut, men igår lyckades jag slå Arsenal 4 av 7 gånger! Den klart målrikaste matchen var när jag slog Arsenal med 5-2. Bild 3-0-ledning efter 16 min, och 4-0-ledning efter 38 min, men sen kom Arsenal igen. :l

Hur går det för er när ni spelar, i vilket läge spelar ni och med vilket/vilka lag?

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Hittills är tyvärr FIFA 2004 till en av de minst spelade årgångarna från min sida. Det kan i och för sig bero på att jag har fullt upp på annat håll men faktum att 04:an inte är lika underhållande som '03 kvarstår. EA har en hel del att arbeta på till 2005.

När jag spelade så blev det dock för det mesta med Man United, eftersom mitt hjärta tickar hårdast för den klubben.

Medlem sedan aug. 20021 975 inlägg

Jag har faktiskt inte testat FIFA 2004 ännu, har alltid varit en trogen köpare av serien FIFA-spel men i år har jag faktiskt inte gjort det. Dels för att jag anser att NHL-serien är mer utvecklad än FIFA-serien vad gäller spelkänslan framför allt, så NHL 2004 har jag. Sen är det för att jag spelar PES 3 istället, (Pro Evolution Soccer 3) som jag nästan tycker är löjligt att ens försöka jämföra med FIFA. PES 3 har en fantastisk spelupplevelse och känsla, som jag inte tycker FIFA har haft i alla fall.

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)