webForumDet fria alternativet

Xbox => GTA => 'Mess With The Man'

Datorspel

10 svar · 250 visningar · startad av MickeA.com

Medlem sedan feb. 20034 441 inlägg
Frågan#1

Hej

Har problem med det här uppdraget, det är det andra av raden man gör med mc-gänget. Det går ut på att man ska få en mätare full på två minuter, man ska skjuta o köra över så mkt folk man kan, när mätaren är full är det klart (antar jag).

Nu har jag fastnat lite här, klarar det inte. Hela tiden blir jag överkörd (man måste ha en Angel när man kör) och tagen av snuten.

Är det ngn som har ngra bra tips på hur man kan göra för att klara det här?!

Medlem sedan sep. 20011 914 inlägg

Var ett tag sen jag spelade, men så här gjorde jag. På byggnaden mitt imot mc-baren så finns det en trappa upp till taket. Där uppe finns det ett skjul som man kan köpa, köp det. Samla sen på dig så mycket vapenkraft och ammunition som möjligt och gå sen tillbaka till skjulet och spara spelet.
Gå sen ner och ta uppdraget. Direkt när nu kommer utanför dörren så sätter du igång och skjuter på allt du ser. Civila, fordon, poliser och militär när de kommer. Raketgevär är bra mot polishelikoptrarna. När du klarat uppdraget så kommer din wanted nivå vara på det högsta, så spring tillbaka till skjulet och spara spelet. Sen kan du gå ut och dö, för att sen ladda det nyss sparade. Nu kommer du starta med klarat uppdrag och wanted nivån är noll.
Det kommer antagligen ta ett antal gånger innan det funkar, men lycka till. :)

Tackar, skall prova ;)

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Du behöver inte utföra uppdraget på MC. Själv klarade jag det genom att använda en stryktålig Patriot (Hummer-kopian) och en Uzi med ruskigt många skott som gick varm under hela uppdraget.

Hmm, ok, jag har varit så grymt ruggigt nära flera ggr, men måste få tag på ett raketgevär för att få bort polishelikoptrarna.
Så, var får jag tag på dom?? Har provat på Ammu-Nation, men där finns det inte, de flesta vapnen där är "out-of-stock".

Ngn som vet ett bra ställe där jag kan fixa raketgevär?

Det ligger ett och skräpar i poolen vid "Hooker Inn" (på väg mot flygplatsen).

Hmm, du ´sa att du använde Patriot?! JAg hittar ingen sån, det finns ju bara på militärförläggningen som jag ser det, måste jag sno den som står där?!

Beroende på hur långt i spelet du kommit finns det tre Patriot-bilar, vad jag vet.

En på militärbasen, en vid filmstudion och en hos Phil (vapenfetischisten).

Hmm, var finns Phil?!

Kan ´man få en militäruniform ngnstans?! Jag hinner knappt komma in i bilen förrän jag blir skjuten :(

Du träffar inte på honom förrän du köpt Malibu Club.

HeHe, vid trappan mitt emot mcklubben finns en UZI, jag vcik på den, sparade, gick på igen, sparade osv. tills jag hade 1100 i UZI ammo. Sen klarade jag uppdraget, det jobbbiga var bara att jag dog strax efter "Mission Passed" visats ;)

Men senare igår grejjade jag det helt och hållet, tack för hjälpen alla inblandade. Återkommer om jag fastnar igen.

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)