tja.... efter att ha spelat ett par timmar nu så kan jag nog säga att farten inte alltid är så hög, men när man väl får lite raka och ligger rätt så tycker jag nog att det känns som att det går undan. Men visst, det är ju inte wipeout.
Har inte testat att köra 2 pers än så jag her inte kollat in splitt screen.
Tycker det fångar rallykänslan bra, jävligt slirigt och grusigt. Men känslan när man får in kurvtagningen rätt och glider runt träden är go.
Splitscreenfunktionen är ganska talanglös tycker jag men i övrigt är det det klart bästa rallyspelet jag någonsin har spelat!
Men varför finns det ingen bra ratt till Xboxen? Det finns ju bara den där fåniga plastiga ferrari-leksaksratten x(
Har sett en annan utomlands men det verkar inte finnas någon ratt med force-feedback i huvudtagen!
Jag har inte spelat 4:an än, men gillar 3:an skarpt. Har spelat den några gånger på XBOX.. Om man lyssnar till Gamereactor (gratis speltidning i Stockholm bland annat) så ska 3:an vida överstiga 4:an, men det kanske bara är redaktionen där som tycker det. :) Recension på Colin Mcrae Rally 3 @ XBOX
Jag tycker att det är kul att det finns fler bilar i 4:an
Dessutom känns det snäppet ännu verkligare... Bättre grafik också. Utmaningarna där man kan få nya bättre delar till bilen är också ett kul påhitt!
kör ju på ps2, kan man tillägga. Och jag har inte kört så många andra rallyspel innan. Lite på pc, men annars har det varit GTA3 som jag spelat. Och jag gillade rallybanorna mycket mer än asfaltsbanorna. Så jag tänkte att man kan ju alltid testa, och jag är nöjd än så länge.
Jag hittade 10 stycken olika modeller på den länken:
AlfaData F1 Concept Wheel
Mad Catz MC2 MicroCON Racing Wheel and Pedals
Mad Catz MC2 Racing Wheel
Naki G-Shock Racing Wheel
Radica/Gamester Pro Racer
Saitek Adrenalin Pedal Free Wheel
Saitek Adrenalin Wheel
Trustmaster 360 Modena Force GT Racing Wheel
Thrustmaster 360 Modena Racing Wheel
Thrustmaster NASCAR Pro Victory Wheel
Webbhallen hade ett par rattar och på Pricerunner fanns det en som hette "Microsoft Lotus Steering Wheel Xbox". Går säkert att hitta ännu mer om man orkar leta.
268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e