Vem bryr sig om någon fuskar när de spelar CS osv, det bevisar bara att de är dåliga och inte kan spela som en riktig man/kvinna! :OO
Prova OGC
26 svar · 1 194 visningar · startad av Erik Juhlin · sida 2 av 2
Frågan, av Erik Juhlin
Jag skulle vilja prova lite OGC. Så man ser hur det ser ut... Var kan man ladda ner det? Och är det enkelt att ta bort sen? By the way, var hittar man schyssta träningsbotar?
Läs frågan i sin helhet →Jag funderar på att installera det på en annan dator här på kontoret för att kunna kontrollera demos. Typ om man skulle vara lite misstänksam efter en match.
Jag har tagit beslutet att redigera bort länken ovan. Är ni intresserade av hur OGC ser ut så kolla FlashXs inlägg.
Mvh
Wiberg, moderator
Bra beslut! även fast vi på wF kanske klarar av att bara "kolla" men det kommer kankse inte våra besökare att göra.... :((
Sitter för många timmar / kväll med detta fördömda spel och spelar för att bli bättre...
Sen kommer det in en person med OGC som spelat i 30 minuter och verkligen piskar arslet av en... synd som bara sjutton.
Och inte nog med det flera ggr blir man kickad för att någon tror man använder ogc bara för att man är bättre ?!?!?!!? då tänker de inte på att man skitit i allt på fritiden bara för att bli bra i ett spel så det finns många nackdelar med sådant här... :l
Prova inte fusk, finns ingen anledning att ens testa. Leta efter filmer som visar istället. Har aldrig provat fusk och jag har spelat cs ett bra tag :)
Intressant film.
Roligt att se hur det ser ut när dom kör med fusk.
Inte för att jag förstår varför dom gör det.
Det blir ju ingen utmaning längre att spela.
Finns det mer filmer som visar sånt ?
Länkar ?
Kom på en sak nu när jag såg tråden. OGC letar upp cd-keyen ur registret och skickar den till en databas.. Där den lagras.. Så provar ni så får ni räkna med att nyckeln sprids..