Tryck "Escape" och sen "resume". Så får jag det oxå när jag startar ett spel.
När jag försöker att köra POD-Bot 2.5 så är det en liten irriterande sak som händer.
Det är den svarta rutan uppe till vänster som är problemet.
Hur får jag bort den???
9 svar · 325 visningar · startad av Rödalacket
När jag försöker att köra POD-Bot 2.5 så är det en liten irriterande sak som händer.
Det är den svarta rutan uppe till vänster som är problemet.
Hur får jag bort den???
Tryck "Escape" och sen "resume". Så får jag det oxå när jag startar ett spel.
Funkar perfekt :)
mjo men problemet är juh lättåtgärdat men likförbannat jobbigt..
vet ngn en lösning? skulle bli glad om man slapp den där rutan.
ta bort -console i din cs genväg. så funkar det eller så haxxar du lite...
http://www.swequake.com/index1.asp?que=forum/viewmessage.asp&forumid=11&messageid=768
jag har samma problem men har blivit van men alla gånger jag försökt spela med PodBOT 2.5 en längre runda så helt plötsligt hakar det upp sig och fryser hela spelet, någon som har en förklaring till detta?
lofberg.. blir det så att hårddisken börjar arbeta för högvarv och spelet stängs ner, sen kommer felrapport till microsoft upp?
möjligt, vet inte, brukar alt+ctrl+delete:a mig ut och då kommer det alltid felrapport...
det som gör att den rutan komemr upp när amn starat ett spel har att göra med openGL att göra och ända sätte att fixa det är att köpa ett niare och freshare grafikkort och det är iten alltid det funkar heller..
så tuvärr så får man leva med den. men det är juh inte allt i världen att behöve trycka esc och sen resume varje gån man startar ett spel.. (tycker inte jag iaf)
Dom som har retail har lösning i mitt ovastånde svar...