"Could not connect to server. Reson: Your .dll [cl_dlls\client.dll] differs from the server
Brukar betyda att det har kommit en uppdatering och att servern har den men inte du... åtminstonde i CS.
4 svar · 246 visningar · startad av Lofberg
Varför krascar nu Sven Co-Op för mig!? Dett fel uppstår när man ska koppla upp mot en server: "Could not connect to server. Reson: Your .dll [cl_dlls\client.dll] differs from the server"! Jag försökte med flera servrar men ingen funka, alla fick detta fel! Varför ooh varför, har ju problem med CS också OCH skulle installera Covert Strike Force Mod men då frös installationsprogrammet liksom, när det stod "Searching for Half-Life! Wait a moment" men då tycker inte jag man ska behöva vänta i 5 min, det brukar gå på några sek.
??? :q :q :o x(
R: Nu testade jag nyss NYinstallerade Front Line Force mod och samma problem där som i Sven Coop, jag blir så förbannad!?
"Could not connect to server. Reson: Your .dll [cl_dlls\client.dll] differs from the server
Brukar betyda att det har kommit en uppdatering och att servern har den men inte du... åtminstonde i CS.
oftast bara att tanka den från någon annan... dll filen asså.
Ja, dll-filen verkar ju onekligen gammal eller korrupt. Prova installera om half-life och/eller tanka de senaste hl-uppdateringarna.
(jag hatar att citering ligger bredvid redigering)