webForumDet fria alternativet

Mohaa: -=[BtBb]=- Värvar medlemmar!

Datorspel

8 svar · 272 visningar · startad av rIkLuNd

Medlem sedan feb. 2003169 inlägg
Frågan#1

Om Du tror att du är tillräckligt duktig för att vara med i vår klan, och det får du nog även om du är en nybörjare, så skicka ett mejl till btbb_clan@hotmail.com, så att jag får er email-adress! Kontakta mig på MSN: erik_riklund@hotmail.com.

MVH -=[BtBb]=- SnakE

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

vilket spel är det vi talar om? inte för att jag är intresserad, men andra kanske är.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Jag tror det kan röra sig om MoHAA, alltså Medal of Honor. Då kan man ju be en stilla bön för att de även kör Spearhead, den underbara expansionen som kom innan jul. Inte för att jag är intresserad av klaner (själv är bäste dräng) men kanske andra är. ;)

Jo, sorry för den konstiga förkorningen, men det handlar om Medal of Honor... Har dock inte SpearHead... Är det bra?

Min recension av Spearhead gick online idag, läs den så förstår du förhoppningsvis vad jag tycker. :)

Spelar du själv? Eller spelar du bara medan du recenserar spelen?
Om du vill, så kanske du kan joina oss...

Jag har fortsatt att spela Spearhead eftersom det är ett helskönt spel, framförallt i multiplayer. Tyvärr var singelspelarläget lite för klent för min smak.
I dagsläget har jag inte tid med en klan men vem vet, kanske om ett tag då jag förhoppningsvis spelar med en bättre dator än idag. :)

Det är bara att du hör av dig!

Ingen annan som är intresserad? Om ni är det, så adda mig på MSN: erik_riklund@hotmail.com

254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
115 ms — ändringar (db)