webForumDet fria alternativet

wF-klan i CS

Datorspel

170 svar · 3 798 visningar · startad av Gein · sida 9 av 9

Frågan, av Gein

Så, här skapar jag nu en ny tråd som tar upp detta med en wF-klan i CS. Inte allt för seriöst utan mest för kul så tänkte några av oss som spelar på brimbas server starta en liten klan. Flera som vill haka på kanske? Hittills är vi iaf jag, P och Duva. Flera får gärna vara med! :) r) denna tråd kanske passar bättre i Online & Lan-träffar

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

Som föredetta medlemn kan jag svaret på den frågan...
http://klanwf.knivby.nu/
under "kontakta oss"... :)

Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

mrblonde skrev:

Jag förstår inte poängen med att skylta att man tillhör en klan som man inte är med i, möjligen om man vill spela kass och låtsas som att klanen är kass bara för att ge oss dåligt rykte... men då har man ju för mycket fritid :)

Sen är vi ju ganska kassa redan, så det spelar inte så stor roll :)

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

Vem har hand om "mottagningen" av nya medlemmar? Vem kollar upp om det är några nya medlemmar?

Medlem sedan aug. 2000963 inlägg

kan uk få möta klanwf?

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Skulle vi kunna. Twixxy ville också vara med, så det kanske blir lite gather av det... :)

Medlem sedan aug. 2000963 inlägg

vi ser det inte som ngt serist, utan mer som en träningsmatch, hoppas n med gör det.

förresten ni nämns på vår hemsida https://www.klanuk.tk :p

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

jag vill också vara med i Klanen,

Vems röv måste jag slicka för att få vara med? ;)

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Är detta fortfarande aktuellt?

Kolla bara hur fejnt mitt 1337-namn passar in:

wF.magnusfernstrom
[wF] - magnusfernstrom
wF|magnusfernstrom

Eller hur ni nu vill ha det.

Nej, men seriöst. Är sugen på att spela med personer man "känner", istället för att spela med campande snorungar från Tyskland på public-servrar.

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Nej, det har lagts ner. Enda som fortfarande lirar "seriöst" är väl jag och Viking.

Jag lirar i Paragraf187. En klan på uppåtgång. Lirar Funleague ligaspel och R60 ladder.
Pinsamt är dock att vi kommer lira i serie F i Funleague nästa säsong trots att vi vann våra matcher i serie E och att vi egentligen håller serie B-C klass. Men så går det när man tar över en annan klans plats... :)

Viking lirar i Morotas som på något konstigt sätt fått en klanpresentation på CS.nu. :)
http://cs.nordicgamers.se/index.php?action=more&id=8999&aid=2553

Medlem sedan aug. 20012 349 inlägg

Fast jag hålller med, hade varit kul om många från WF spelade på samma servrar. Kul att träffa wf:are mer än här ;)

Jag lirar bara pub oftast på bredbandsbolagest 01 eller på någon av kabooms servrar. Tids mäsigt är det helt slumpmässigt (kvällar och helger).

Jag har inget särskilt skäl till att jag lirar på dessa servrar, bara blivit en vana. Så om någon rekommenderar någon annan server (med inte alltför duktigt folk) så byter jag gärna till dem.

Medlem sedan mars 20033 686 inlägg

Kul, Erik. :)

Spelade faktiskt min första seriösa klanmatch idag, efter över ett års lirande på publicservrar. Gick lite för snabbt fram och stormade, van vid public, annars var det kul. :)

Detta är dock en forumklan jag lirar med, och vi är inte fullt så seriösa. :)

mrblonde: Ja! Kan ingen sätta upp en server, så kan man skriva en tråd här på wF när man är spelsugen?

268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)