webForumDet fria alternativet

World of Warcraft

Datorspel

12 svar · 509 visningar · startad av Ceeron

Medlem sedan aug. 2000378 inlägg
Frågan#1

Någon här som kommer börja lira det?
Det ser ju grymt bra ut men ah.. även fast det e månadsavgift o så kanske man kommer lira det ;)

https://www.blizzard.com/wow för mer info o kom o skriv lite :p

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Jag måste säga att det ser ganska kul ut och jag vet också att många ser fram emot det. Vi får väl hoppas att det släpps snart.

Medlem sedan mars 20016 260 inlägg

ähh!
allting blir MMORPG nu för tiden..
inte svårt att räkna ut då man måste ha en riktig version av spelet plus att dom håvar in 100 kronor varje månad...

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

hade det inte varit månadsavgift så hade jag alldeles säkert spelat det när det kommer ut

Medlem sedan nov. 200327 inlägg

Fan va jobbigt med månadsavgift.. varför ska de ha sånt för! :S Hur mycket kan det röra sig om??

Alltså.. fattar itne det här med alla spel! Vilket spel är det man ska köpa om man vill spela WoW på nätet och inte vanliga warcraft alltså!?

Medlem sedan jan. 2000640 inlägg

~115 kronor. Och jag fattar inte vad alla gnäller på över månadsavgifterna för. Skippa två pizzor i månaden så har ni pengarna.

Tänk bara vad du får för pengarna. Du får ett spel som du aldrig kommer att varva. Nya grejjer läggs till hela tiden (nya dungeons etc). Helt klart värt ~115 i månaden. Så, sluta gnälla och köp! =)

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Jag sitter just och väntar på att finalbetan ska dra igång, körde öppna betan några veckor och blev helt fast.
Månadsavgiften kommer att ligga runt hundra spänn, billigare om du betalar för en längre period. Den betalar du för att Blizzard ska få bandbredd och servrar. När du köper spelet får du en månad gratis.

Medlem sedan juli 20044 453 inlägg

Jag har lirat betan ganska länge och blev inte så jätteimponerad. Det som är bra är att det finns mängder med uppdrag man kan göra på egen hand, men det blir ganska enformigt efter ett tag. Det är ganska snyggt, om man gillar toons.

Har precis köpt Everquest 2 och är inte helt imponerad av det heller. Jag spelade Dark age of Camelot i ett år, vilket fortfarande är det bästa MMORPG enligt mig. Har tidigare även spelat Anarchy Online, Asheron's Call och Asheron's Call 2.

Jag kommer nog att köpa WoW med när det släpps i Europa, men det är mest för att en hel del polare troligtvis ska köpa det.

Medlem sedan juli 20031 132 inlägg

Finns det något releasedatum för Europa eller? Verkar ju onekligen ganska spännande...

Det finns inget spikat releasedatum än, februari förhoppningsvis.
Annars kan man ju lira Anarchy Online gratis. :)

Medlem sedan dec. 1999707 inlägg

Jag väntar också på Final Beta och ser med spänning fram emot att testa det. Misstänker att jag kommer att sakna DAoCs RvR, det är så rackarn's roligt. :) Får ha mycket bra PvE-glädje/-känsla för att väga upp det.

Jag testade EQ2 i november men tycker att det är synd att dom ska hålla alla reglerna hemliga. Är det bara för att sälja mer strategy guides? Man vill ha ett ställe där man kan läsa om vilka egenskaper till ens karaktär som är bra till vad och i vilka lägen, spell libraries, crafting guides etc.

Mycket snart... :)

...och där drog den igång. Fan att man just hade tänkt sova, hmmm...
Kanske spela lite bara. ;)

262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
131 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)