webForumDet fria alternativet

Fastnad i Spearhead

Datorspel

4 svar · 134 visningar · startad av Dryden

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Frågan#1

Har fastnat lite i Medal of Honor - Spearhead.

Uppdrag #2:
Jag ska eskortera en trupp och med hjälp av ett pansarfordon så skall jag alltså röja vägen. Men jag kommer inte så långt, jag åker ut för stupet, åker förbi träder som fälls av flygplanen men redan där börjar jag bli halvdöd och sedan tar det stopp. Någon som har lite tips om vad man skal koncentrera sig på? Det hänger mycket på vilken start man får för där tror jag man har mycket att vinna.

Någon (som ens förstår vad jag menar :OO)?

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

Du måste ta kål på allt pansar så fort du får syn på dom

Jag anade nästan det ;)

Medlem sedan apr. 2000642 inlägg

Quicksave och quickload kommer till användning på den banan.. lite trist, men fixar det iaf ;)

Jo, kör Quicksave så fort jag vet att jag kan klara mig på nuvarande hälsa och ammo. Trist bara om man upptäcker motsatsen och måste börja om helt från början :)
Tappar mycket hälsa i början på banan, något jag tror man kan undvika genom att satsa rätt redan från start. Exempelvis måste man rensa maskingeväret direkt, annars får man det i ryggen. Det står en soldat med en bazooka på kullen vid maskingeväret som man måste slå ut. Sedan kommer det en tank till vänster och sedan en direkt till höger. Mycket pepprande blir det... :OO :)

328 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
197 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
127 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
197 ms — ändringar (db)