webForumDet fria alternativet

cs nu lr?

Datorspel

514 svar · 8 518 visningar · startad av FlashX · sida 17 av 26

Frågan, av FlashX

Nu går jag in på cs.brimba.nu:27015 och väntar :)

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan maj 20003 652 inlägg

erka skrev:

Fråga:
Blir man kickad ifrån servern om man använder AWP ? Det verkar ju lite märkligt, det är ju faktiskt ett vapen som finns i cs.

Se till att inte vara online samtidigt som Rayden bara ...

Medlem sedan okt. 2002102 inlägg

Nu vet vi att fusk förekommer. Fuskare fast på servern.
http://cs.brimba.nu/cheaters.php

Medlem sedan jan. 20012 204 inlägg

Ja nån ska ju vara den första... synd att det förekommer!

Hur går det med reglerna Zerpens? Har inte haft tid att skicka något!

Medlem sedan okt. 2001551 inlägg

hm, det står att servern kräver Cheating Death men det fungerar ändå inte, efter lite läsande i readmefilen hittar jag detta.

NOTICE:
-------
Cheating-Death does not work with MODs that can use Valve's anti-cheat (VAC). This means that C-D does not work with Counter-Strike. It does not matter if VAC has been turned off, and it does not matter if you are only running a LAN game.

Eftersom counter-strike har anti-cheat inbyggt verkar det inte gå att köra båda två. Alltså kan man köra ca 30sec å sedan blir kickad från servern....

Medlem sedan feb. 200312 inlägg

Nu §e (jävlar)!! x(
Nu tycker jag att alla som klagar på mig ska hålla sin lilla käft tyst!
Sen om det där awp skitet e väll inte sp konstigt om man göör en vote sat.. och dom flästa vill inte ha awp men lik förbannat så använder vissa jubel idi.... det iaf.
Och det där med att byta team...
E väll klaert att man vill vara på SIN EGENS CLANS TEAM...
Och sen varför jag bytte va därför en viss person "alltid" säger
Byt team nu Rayden byt nu byt nu. Och sen så stannar idioten själv kvar. Kan ni fatta hur jävla irreterande det är när hälften vill byta ban @]]$\] och andra inte vill, sen gör man en vote oche efter det e klart så klagar varenda jävel på att vi bytte bana.
Och den som klagar som %(!# vill inte nämna några namn men den här personen behövs. VIKING han e ju fan lamast på hela brimba servern! :stud

Så klaga inte så förbannat mycket utan spela istället.

MVH///// Rayden §e

Medlem sedan maj 20021 141 inlägg

Nu tycker jag att du ska lugna ner dig Rayden.

Rayden skrev:

Nu §e (jävlar)!! x(
Sen om det där awp skitet e väll inte sp konstigt om man göör en vote sat.. och dom flästa vill inte ha awp men lik förbannat så använder vissa jubel idi.... det iaf.
Byt team nu Rayden byt nu byt nu. Och sen så stannar idioten själv kvar. Kan ni fatta hur jävla irreterande det är när hälften vill byta ban @]]$\] och andra inte vill, sen gör man en vote oche efter det e klart så klagar varenda jävel på att vi bytte bana.
Och den som klagar som %(!# vill inte nämna några namn men den här personen behövs. VIKING han e ju fan lamast på hela brimba servern! :stud

MVH///// Rayden §e

Du skulle inte kunna skriva om det där till svenska? ;)

Och på svenska betyder det?

Jag förstår inte vad alla har emot awp. Det är en del av spelet och kan användas precis som granter eller andra vapen!

Lugna ner mig, nje e ganska lugn.

Och jo jag skulle kunna det :bire

Rayden skrev:

Och jo jag skulle kunna det :bire

Eh, huh? Eh - oh?

Medlem sedan dec. 2001104 inlägg

jag håller med Rayden fullständigt......

Viking är ENORMT störig på cs :P
först så är han en äkta JWTare... hela tiden bättre laget trots många fler...
sen campar ofta han till sista man och rycker sedan fram :bire
åsså anklagar många för cheat, bla rayden, xyntica och mig...
åsså säger han camper åt alla som tar honom bara för att man gömde sig bakom ett hörn när man hörde honom skumpa fram...

ta det inte personligt käre granne... är ju bara ett spel :f :x

asså jag tycker att alla :f n00bs kan dra till nån annan jäkla norrby server och spela på den asså! :l :l

men asså alla ska va på min och sabba alla campar basen så jävla tråkigt ;) fattar inte vad det är §jr med alla :D sak man inet få spela määä awp:n längre :h

Eller vadddå?

Ymer skrev:

jag håller med Rayden fullständigt......

Viking är ENORMT störig på cs :P
först så är han en äkta JWTare... hela tiden bättre laget trots många fler...
sen campar ofta han till sista man och rycker sedan fram :bire
åsså anklagar många för cheat, bla rayden, xyntica och mig...
åsså säger han camper åt alla som tar honom bara för att man gömde sig bakom ett hörn när man hörde honom skumpa fram...

Nja, jag har aldrig anklagat dig för cheat, du är för dålig ... Inte Rayden heller, lite omdöme har nog Zerpens ;) Xyntica säger jag inget om ;)

JWT, ska du säga!? :P *kasta tårta*

Campa? :OO Yeah, suuuure :P

Men ta det ngn annanstans, typ IRC eller någonting så att du slutar spamma forumet. Capische?

Medlem sedan maj 20021 141 inlägg

Rayden skrev:

Nu §e (jävlar)!! x(

MVH///// Rayden §e

Jasså? :OO :l

Japp :D
Fast... det e klart att man e lite §e på viking :D
Inte så konstigt så lam han är :p

Medlem sedan dec. 2001349 inlägg

Heeh! Det här har utvecklats till en riktigt het diskussion. Jag ser det ganska enkelt. Jag tycker att ett antal förnuftiga och resonabla personer utses till admin (och inte tjatar till sig admin :P). Därefter är det den admin som är online som håller ordningen på spelandet.

Jag menar, om alla utom en vägrar awp så vore det klokast att inte använda den förbenade awp. Om möjligt skulle admin göra en seriös röstning och sedan bestämmer resultatet vad som ska vara tillåtet. De bävrarna som då inte kan hålla sig kan väl få någon sorts varning innan de blir kickade.

Ja, en del personer kan vara väldigt störande. Men vi kan väl försöka undvika alla dessa personpåhopp. ;) Jag menar, hur löjligt är det inte att en admin gör en röstning om Viking suger eller inte. Skippa sånt trams. Sedan är det för mig en självklarhet att det ska vara jämna lag. Jag kanske inte är bäst själv men så fort ett lag får en spelare mindre behöver man ju inte skrika "TEAMS" och börja grina..

Jaaaa...det jag egentligen ville säga var att ge mig admin så blir alla nöjda och glada, eller? :birp
Skämt o sido, sluta gnäll och spela istället så blir det ännu roligare.

Vadå, man kan ju för fan inte förbjuda AWP om inte ALLA är med på det (dvs, alla är överens om att inte använda). Det är en del av spelet, och då ska man kunna använda också, speciellt på awp-banor som de_rats. Vill ni inte att det inte ska vara awp så är det lika bra att inte spela de banorna.

Sen det där med teams, ja, jämna lag är bra. Men Rayden och framförallt Ymer ska inte komma och gnälla de gånger de är i underläge om de inte gör någonting när läget är tvärtom.

men snälla lilla viking lägg ner nu, det blir för mycket för din lila hjärna :bire

Jag håller med dig Viking. Awp är dock en del av spelet. För mig personligen spelar det inte så stor roll om den används eller inte, huvudsaken är att det sker en rättvis röstning om det innan. Precis som du också påpekar så ska man inte gnälla på lagen om man inte är mycket bättre själv. Men strunta i det här nu så spelar vi CS istället.

Ni låter ju som småflickor :e

Förresten, härligt att sidan har blivit uppdaterad med maps etc.

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)