Lirar man public får man räkna med fusk ju, det är tyvärr en del av cs. Tror inte på att installera massa extra program på klienterna. Blir det lir ikväll ?
cs nu lr?
514 svar · 8 518 visningar · startad av FlashX · sida 14 av 26
Frågan, av FlashX
Nu går jag in på cs.brimba.nu:27015 och väntar :)
Läs frågan i sin helhet →Ja lir ikväll :D jag hoppar in vid 22!
erka skrev:
Lirar man public får man räkna med fusk ju, det är tyvärr en del av cs. Tror inte på att installera massa extra program på klienterna. Blir det lir ikväll ?
E ju definitivt inte rätt inställning när vi har en låst server. Bör bara vara människor inom wF och våra närmsta vänner som kommer in där. Jag tror inte det är någon som fuskar hur som helst.
Dessutom har vi ju faktiskt HL-Guard som säkert upptäcker en hel del fusk i alla fall... Men vem vet, det kanske bara är skit?
Så då var CS avinstalerat... skönt :D
OveRRidE skrev:
Jag suger på CS, men jag skulle gärna vilja in och testa lite.
Vad kör ni för version?
Jaa! En nybörjare! §e
CS 1.5 kör vi med.
kul om du kommer in OveRRidE
Duva skrev:
OveRRidE skrev:
Jag suger på CS, men jag skulle gärna vilja in och testa lite.
Vad kör ni för version?
Jaa! En nybörjare! §e
CS 1.5 kör vi med.
Jaja, jag har spelat en del för ett tag sedan, men eftersom Q3 äger CS så.. :OO
Och nu var det givetvis ingen inne. :(
OveRRide skrev:
Jaja, jag har spelat en del för ett tag sedan, men eftersom Q3 äger CS så.. :OO
Nick i q3?
Override, H4LO och ibland fuffens.
McFetto: avinstallerat?
Älskar när det kommmer in rikiga n00bs så amn kan dominera!
Vad tycker ni om att man skulle kunan ha lite andra banor också typ; deaglemap aim_ak_colt osv?
Gein, men du kan aldrig vara säker som sagt. Fuskare existerar så det är äckligt i cs och spelar man inte på Lan kan du aldrig veta. HL-Guard tar inte de senaste fusken, sen räknar jag även tex följande till fusk "byta ut skins på gubbar","stänga av granatrök" etc.
Vi har också en server som endast är till för sådana vi känner och internetvänner. Vi trodde inte att någon fuskade, det såg inte ut så heller. Men sedan avslöjas det att ungefär 5 av 20 fuskade tyvärr.
Jag kommer inte å spelar ikväll om ni ska spela, jag är så usel så mig behöver ni inte misstänka för att vara cheater ;)
"Jag är inte n00b, jag blir bara inte bättre än så här!"
hur vet du det?
Ge mig won-id och en inspelad film på de som fuskar...
hehe, var o spelade på en av bredbandsbolagetsserverar igår. Lite jobbigt med en kille där. Han hade 54 -3 i stats. Om man smög så hörde man hur han sprang dit jag smög, vände jag håll så vände han håll. Gömde mig en gång, han sprang direkt dit o dödade mig. Frågade hur han kunde veta var jag var. Han svarade : Såg dig genom väggen.
Det var lite jobbigt hehe. Men han ville inte kalla det fusk, han ville kalla det skillz. :)