Kul spel!
Jag har spelat det och jag måste säga att jag tycker att det är riktigt kul faktiskt. Men en negativ sak är att det kräver en hel del av datorn. På den jag har tar det väääääldigt lång tid att ladda spelet. Till o med snabbladdningen tar drygt 4 minuter innan det är klart. Det tycker jag är långt vilket gör att jag ogärna laddar om spelet så ofta. Vilket iofs kan vara en utmaning. Att klara av att spela ett helt spel utan att spara förutom då man vill göra annat än att sitta framför datorn.
Annars är det lite kul med ett spel med lite andra vapen än de som förekommer i typ Q3, CS å så. Lite smidigare och lättare vapen såsom sabel. Sedan är ju bedövningspistolen rätt lattjo. Det som förvånade mej mest var att man även på lätt nivå har skapligt motstånd och ibland blir man helt enkelt tvungen att strunta i fienden och bara springa sin väg. Fast det går ju lika bra att smyga sej fram.
En annan sak som jag, som är tjej då, tyckte var kul var, förutom det faktum att huvudpersonen är tjej, att oxå motståndarna kan lika gärna vara en bunt skjutglada och skvallertokiga tjejer!
Klart snygg grafik och bra detaljerat! Värt pengarna om du har en bra dator!
:)