webForumDet fria alternativet

Flashpoint prat..........

4 svar · 283 visningar · startad av Lofberg

LofbergMedlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Denna tråd är lämpad enbart för OFP fans och "bug-letare"!
Jag själv rent ut av ÄLSKAR spelet, stora miljöer, realistik på hög nivå (bortsett från alla miljoner buggar), mängder med vapen, nya prylar att ladda ner nästan varje dag, funktionen att kunna köra/flyga allt i spelet, den bra grafiken (bortsett från de rätt kassa texturerna) m.m.

Ja, det finns ju inte bara +-sidor med spelet, som jag tidigare sa så är ju spelet FULLT med buggar (vissa riktigt ROLIGA stundtals)
som kan sabba det rejält för en, det andra -:et är ju de dåliga texturerna.

Skriv ner ALLT om spelet här!

Hur som helst så tycker jag verkligen om OFP och självklart har jag ju de båda expansionerna: Red Hammer och Resistance :h :e
och ja, när originalspelet släpptes var jag än av de första att bli ägare av 2000-talets höjdarspel! :e
Kan nog kalla mig själv en tvättäkta Flashpoint-nörd, om ni tvekar så fråga min bror N.!!!

Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Wiberg alternativt forumledare@webforum.nu.

Wiberg
Moderator, webForum

Lord PinguMedlem sedan apr. 20013 480 inlägg

ingen som vill prata??

Det är ju faktiskt ett tufft spel

ja, eller hur, snälla ni där ute, PRATA! Seriöst tack :bire !
Mer Flashpoint-prat här MATCHFORUM och en bra sida för de som vill ladda ner ALLT är OFP.info och den tredje lite av allt möjligt, bra för tysktalande: .de (nere ibland)

KOM IGEN NU TALA! Ni kan ju själv se att jag varit vårdslös med språket för att få folk att prata......... §e :e

WibergMedlem sedan juni 20003 169 inlägg

Lofberg skrev:

KOM IGEN NU TALA! Ni kan ju själv se att jag varit vårdslös med språket för att få folk att prata......... §e :e

Verifieras. :)

126 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)