Teknikens under, kan lika väl ha att göra med något annat program på din dator som håller på att krågnla. Detta i sin tur gör att fu får problem med detta. Testa och kör in nya Dx8.1 om det kan ha o göra med det....
Battlefield 1942
25 svar · 801 visningar · startad av Boffster · sida 2 av 2
Frågan, av Boffster
Tjena folks !!! Jag har problem med Battlefield 1942. Det vägrar starta ...... bara blinkar till sen händer det inget mer. kör en maskin med P4 cpu och GeForce 4 TI4600 ....... detonator 30.82 whql ...... directx 8.1 Os = Win2000 SP3 har aldrig haft nått problem med någon annan spel. tack på förhand och hoppas nån har nån idé.
Läs frågan i sin helhet →har dx8.1 ................. och jag har inga andra program i den datorn ...... enbart spel och inget annat.
det kan alltså vara ett annat spel som spökar även fast det fungerar så spökar det med nyinstallationen av detta.
hum ..... märkligt ......... jag vet i fan alltså.
Det är tydligen ett vanligt problem med BF.
Kompisen har samma problem, han har testat att formatera hårddisken utan att det hjälpte.
Han har letat på forum och dylikt efter ett svar men inte hittat någon lösning. På ett forum sa dom att han hade för bra(ny) dator?!
Har du fått det att fungera? Vill gärna veta hur i så fall.
uppgradera till senaste versionen av battlefield..
patchar för att fixa problemet är släppta.