Testa och installera om spelet, brukar fungera... datorn verkar det ju inte vara något fel på. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig mer då jag inte lirar spelet själv :(
1. Du frågar om crackade programvaror på wF. Sånt straffar Gud direkt.
2. Du kör piratkopierade S V E N S K A spel, sånt straffar Gud efter en liten stund. Det svenska företaget Digital Illusions som gjort spelet kommer att rapportera dig till Säpo.
Och vad är det som säger att man inte kan använda nocd cracks med original skivor ?? jag har det till alla mina spel .... för inte behöva stoppa i skivan hela tiden.
några kaxiga inlägg klarar jag mig utan tack så mycket.
Hej Boffster, sgtpepper menade nog inte så illa med det där.
Har du en redig programvara så ska du självklart få hjälp. Är problemen däremot av en art som har med att de är kopierade att göra så får vi låta dessa diskussioner gå utanför wf´s väggar. Hoppas att du har förståelse för det.
Jag dömmer inte någon i förhand bara du har svaret på frågan!
Visst, du kanske kör orginal, i så fall så är det väl inga problem för dig att tala om för mig vad det står på sista raden på sidan 17 i manualen?
Har du testat att byta detonatordrivrutiner? Jag var tvungen att göra det för att få igång spelet, den version jag hade var antagligen för gammal.
Gå igenom installationsguiden och se om du kan få några tips där, testa t.ex att stänga av antivirusprogram och liknande vilket tydligen kan ge upphov till problem enligt guiden.
sista utvägen typ ... med det är inte en bra lösning ......... jag vill fortfarande veta varför det inte funkar ..... vad det är som e så speciellt med det spelet ....... alla andra spel funkar perfekt och jag har dom flesta spelen som är värda att ha.
265 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e