ja duh...bra fråga ;) ;)
hej,,ska köpa PS 2 om typ 20 dar..men har aldrig haft nått playstation förr så jag undrar vilket spel man ska köpa först..om man inte är så hemma mä PS...
16 svar · 527 visningar · startad av Sky89
hej,,ska köpa PS 2 om typ 20 dar..men har aldrig haft nått playstation förr så jag undrar vilket spel man ska köpa först..om man inte är så hemma mä PS...
ja duh...bra fråga ;) ;)
typ allt liksom..mest action
Om du handlar på Siba/OnOff så får du följande för 2996:-. Kan inte svära på att paketet finns kvar men jag köpte min där för det priset för tre veckor sedan.
- Basenheten + handkontroll
- Extra handenhet
- Ett rallyspel i form av World Rally Championship
Andra bra spel till PS2 är:
FIFA 2003, läs min recension här
Need For Speed - Hot Pursuit 2, läs min recension här
Burnout 2, läs min recension här
GTA Vice City, blandning mellan bil och action.
GT3, tävla med bilar, köp nya bilar, modda bilarna.
Ratchett and Clank, ska vara ett mycket bra platforms spel.
Burnout 2, roligt bilspel.
NFS: HP2, kör alla sportbilar i världen och bli jagad av polisen, eller var polis själv.
EDIT: World Rally Championship är ett bra spel, men 2'an kommer snart eller så har det kommit.
/Viktor
tackar..
tycker folk har missat Metal Gear Solid 2 och Final Fantasy-serien..
Ekström:
sa han att han inte var helt newbie på ps2:an?
vad jag vet är Metal Gear Solid 2 det bästa 3rd person action spelet som finns å d släpps i princip i dagarna till andra konsoler så har han inte spelat MGS2 innan så?!?!
Köpte mitt PS2 på Elgiganten för 2399 :- (inklusive en handkontroll och en skiva med spelbara demon)
Rallyspelet som medföljer On Offs paket kostar typ 200 kronor så jag valde bort detta paket...
Mitt första spel blev Pro Evolution Soccer 2 och idag får jag förmodligen GTA Vice City :)
Måste även tipsa dig om en bra sida där du kan köpa PS2 spel billigt, har köpt alla mina (hela 2st) där!
vill ha PS2..NUUUUU!!!!!!!!!!!!
Mitt tips: Köp ditt PS2 på elgiganten och beställ GTA Vice City på spelbutiken.se de säljer spelet för endast 499:- !
men på elgigantens hemsida står det inte vad PS2 kostar där juh..måste veta dä liksom..!!!!!!!!!!!!!!!!
Ring dem och kolla då!
köp en pistol till och ninja assassin spelet, inte så snyggt, men direkt beroendeframkallande.