Imorgon eller på fredag så får man äntligen detta underbara spel till sitt Playstation 2!
*Längtar*!
18 svar · 569 visningar · startad av Compusa
Imorgon eller på fredag så får man äntligen detta underbara spel till sitt Playstation 2!
*Längtar*!
Jippi! Köpte det idag... Just nu ligger det på bordet. Varför? Jo för att jag inte kan hitta den där för***ade grejen som konverterar om RCA till Scart. A!!! Tokig!!!
Usch nu går jag och lägger mig igen...
Kotten: Jag har två st ;)
Är spelet nå bra då? Eller är det exakt likadant som GTA3?
Spelet är grymt och det är verkligen värt att investera även om man har GTA 3, nyheterna är väldigt många!
5 bästa sakerna i GTA VC
Musiken
Helikoptern
Motorcyklarna
Motorsågen :)
Uppdragen
Det är mycket bättre än 3:an. Bättre handling, bättre grafik, bättre, ja allt. En fullträff helt enkelt!
Usch vad lite snack det är om detta spel! Jag köpte PlayStation 2 för cirkus två veckor sedan och jag fullkomligt älskar Vice City! Ju mer man spelar desto bättre blir det, och musiken är fullkomligt underbar! :D
Bra guide för er (och mig!) som har lite problem med vissa uppdrag:
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk.html
Det enda jag gör i lumpen är att spela GTA Vice City ( Varvat med NHL 2003 ibland :OO ), utom när man verkligen måste göra något annat. Spelet är kanon! :D
Ahhh! Måste vänta ännu längre på GTA: Vice City, kommer till mig först i mitten/början av januari nu :(
Hur stort är GTA:VC? Hur många uppdrag finns det?
/Viktor
bah det är ju skit kul men syn att man inte kan köpa sex längre =) det var ju halva nöjet
Man kan visst köpa sex.
någon som vet ifall det kommer nån dataversion???
Lite sent kanske men nu har jag äntligen fått spelet! Ska börja köra efter lunchen :e
Länktar redan!
/Viktor
sex kunde man köpa i orginalet.
dataversion skulle jag tänka mig att det kommer, om det kommer, iaf inte inom ett år..
Det var ju ett väldigt beroende framkallande spel! Spelat 23 timmar nu (mycket för mig). Grymt kul är det!
/Viktor
Grymmast är att sno polishelikoptern...
Bästa nyheten är att man kan kasta sig ut ur fordon i farten...
Sex går visst att köpa i Vice City. Skaffa dig en bil. När du kommer in på en gata där det finns h***r gör följande. Tuta som en galning. Donnan kliver in i din bil. Kör iväg till ett lugnt avskiljt ställe. Sedan börjar det skumpa i bilen din...