No Ones Lives Forever 2 fick jag det till ;)
Kan det va rätt :q
Ett bra lir.........
16 svar · 409 visningar · startad av goldy
Ett bra lir.........
No Ones Lives Forever 2 fick jag det till ;)
Kan det va rätt :q
Japp....
ingen aning vad det är för lir... hemsida?
ser ganska snyggt ut :)
McD skrev:
ingen aning vad det är för lir... hemsida?
Hur passande är det med en moderator som inte känner till ett av de mest revolutionerande FPS-liren någonsin? ;)
Jag tycker att tvåan är väldigt välgjort och mycket underhållande, men det var för kort. Tre fyra banor till skulle inte ha skadat.
är det så revolutionerande så lär jag hört om det... sen att vara moderator innebär innte att man behöver kunna allt borde ju du veta skarre :) utan snarare se till att saker flyter på och att regler efterförljs. Sen ett visst intresse och kunskap gör ju inte saken sämmre.
däremot så kan jag det mesta när det gäller quake, UT, hl,counter-strike som är de största fps spelen... :e
Vad är det som gör detta fantastiska lir så speciellt?
McD skrev:
[...] sen att vara moderator innebär innte att man behöver kunna allt borde ju du veta skarre :) [...]
Eftersom du uppenbarligen missade smilien så kan jag upplysa om att jag inte var helt allvarlig. Nu när vi rett ut det måste jag fråga: varför kände du behov att förolämpa mig? :)
På vilket sätt känner du dig förolämpad?
Jag tar väl citatet en gång till:
McD skrev:
[...] sen att vara moderator innebär innte att man behöver kunna allt borde ju du veta skarre :) [...]
Jag förstår att det inte var avsiktligt så det är helt OK. :e ;)
gillade inte NOLF.. .hoppas NOLF 2 e bättre :e
Skarre ----> Kommer f-n inte vidare från byn, första banan där man plockar till sig en massa lappar och öppnar postlådor, kommer ingenstans,,,vad göra?
NOLF2 är riktigt snyggt och har samma sköna 60-talsagentfilmskänsla som ettan.
Skönt att kunna mysa i höstmörkret med tre grymma lir, NOLF2, Battlefield 1942 och Hitman 2!
goldy: Signalera till din informatör genom att öppna den blå och röda brevlådan så släpper han in dig i godisaffären. Detta står på de kodade lappar som du hittar runtom i byn.
har jag gjort,,,sen då?
har jag gjort,,,sen då?
Sen fortsätter du spela?
Du skall ju ta dig till mötet och fotografera ledaren. Lyssna på vad informatören säger till dig.