Varför ska alla fuska för :q Då är det ju ingen mening att spela.
Ettan nu allså! Hur får man ner "Console" ? Hur cheatar man?
Kass i kistan, himma från jobb, inget spel att spela så jag drog fram detta!
13 svar · 344 visningar · startad av goldy
Ettan nu allså! Hur får man ner "Console" ? Hur cheatar man?
Kass i kistan, himma från jobb, inget spel att spela så jag drog fram detta!
Varför ska alla fuska för :q Då är det ju ingen mening att spela.
Så länge man inte fuskar i multiplayer så är det väl ok. Bra om man fastnat på något ställe t.ex. :)
håller med wiberg, fuska e ju kul när man lirar sigelplayer det som gör att man hittar nya vägar i spelet.
Om man fastnar så tycker jag man ska fortsätta försöka tills man klarar det, för det gör man till slut. Jag kan förstå om man kör en fuskrunda när man klarat av spelet, men annars förstår jag inte hur man kan förstöra ett spel för 300-500 kr genom att fuska.
Men nu var det inte det tråden gällde! :)
Skarre skrev:
Om man fastnar så tycker jag man ska fortsätta försöka tills man klarar det, för det gör man till slut. Jag kan förstå om man kör en fuskrunda när man klarat av spelet, men annars förstår jag inte hur man kan förstöra ett spel för 300-500 kr genom att fuska.
Klockrent!
Wiberg -----> Jag vet,,,,frågan är var man ska skriva "Nada" i "main menu"? Hittar ingen "Console"
Skarre skrev:
Håller helt och hållet med!
Fuska för, men det är helt rätt som du säger Skarre, det går bara man försöker! ;)
Starta gärna en ny tråd om "fusk eller inte fusk".
Wiberg skrev:
Så länge man inte fuskar i multiplayer så är det väl ok. Bra om man fastnat på något ställe t.ex. :)
Jag är lite förvirrad. Först gör du själv ett uttalande om huruvida fusk är bra eller inte för att sedan göra följande inlägg:
Wiberg skrev:
Wiberg skrev:
Starta gärna en ny tråd om "fusk eller inte fusk".
:q
Wiberg skrev:
Goldy frågar om fusk och vi ger våra reaktioner!
Jaja. Var kanske inte helt lyckat men det vore hur som helst bra om vi i första hand hjälper goldy med det han frågar efter och i andra han diskuterar fusk. :)