Tjosan! Nu när det här forumet är lite mer aktivt en vad det var i begynnelsens tider passar jag på att fråga efter lite spel tips här.
Jag har som sagt var köpt ett nytt grafikkort, Geforce 4 Ti 4200. Så nu kan jag spela lite bättre spel och jag är sugen på att köpa något. Eftersom UT 2003 verkar riktigt skoj men även tyvärr försenat får det bli något annat först.
Så det är bara att komma med rekomendationer gott folk :)
precis dom där adresserna. Lira gärna CA, det är skitskoj utan att det är massa tjafs om powerups osv.. alla har lika förutsättningar förutom var man börjar...
jag kan tyvärr inte spela med er för att jag har som bekant formaterat hd;n så Q3 åkte med :(
vi kan säkert anordna en kväll då vi kör tillsammans, på något sätt, senare.. ;)
Eftersom flera andra har tipsat om gamla spel här så drar jag till med samma sak: QUAKEWORLD! :)
Quake har funnits sen -96, och Quakeworld sedan ~-98, och det är fortfarande världens bästa spel. Helt sjukt bra. Iofs så slösar du väl kanske bort din nya och fina datorprestanda om du ska köra QW, för det kräver ju inte så mycket. :)