webForumDet fria alternativet

Gaaaah!

Datorspelur Datorspel

3 svar · 162 visningar · startad av yaz

yazMedlem sedan maj 20021 028 inlägg

Igår fick jag för första gången erfara att någon fuskade på Q3! Det har ju länge varit känt att väldigt många fuskar på CS och man kör med diverse anticheatprogram... Men jag har aldrig varit med om att någon fuskar i Q3!!

Det var en kille som dessutom härmat ett känt nickname (ALL*Real1ty hette han. Bland eliten finns en som heter ALL*Fatal1ty). Någon anklagade honom för fusk. Han nekade och sa: "Specca mig da!!"

jag blev fraggad 2 ggr av hans shaft, och det var en otrolig upplevelse. §e ...Har ni någonsin sett någon spela med 100 ping och med klistrad shaft på fast man hoppar o flyger som en galning? inte jag. Detta var första gången.

Så jag speccade honom, som det heter. Han hade en s.k 'AimBot' som slumpvis snappade fast på en spelare. Ibland även på hans lagkamrater. Kan tilläggas att vi lirade CA (och man kan inte skada sina egna då).

det var flera som upptäckte honom. en kille med 100ping kan inte ha över 50% på shaften. Det går inte. Till slut när alla klagade på honom skrev han nåt i stil med: "hehehe"

efter 2 sekunder var han utkickad :e :e

McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg

haha... är hur mycket fusk till det spelet som alla andra

GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Så går det, själv har jag ett demo på en snubbe som kör med aimbot i CS. Han lirade match med sin klan mot en annan klan. De anklagades för fusk och han lämnade en demo på när han lirade för att, ja visa att han inte fuskade. Helt otroligt då demon va hur tydlig som helst att han körde med aimbot. Det bästa är när han ska planta c4:an och siktet fastnar på motståndaren tvärs över banan. Som om han skulle skjuta honom med bomben ;)

SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Hehe, vadå uppenbart fusk :OO

138 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.29ac60f6
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)