TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inläggFlyttade din tråd då den passar bättre i spelforumet!
Tengblad
moderator, webForum
tack, e inte så haj på spelforumen visste inte vilket de skulle ligga i
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inläggDet verkar lite smågrymt.......ska kolla närmare och se om det är något att ha :D
Fv02Medlem sedan juli 20001 628 inläggusch propaganda spel *bajsar på det*
hehe, allt som e gratis e något man kan testa ;)
PpettssonMedlem sedan jan. 20021 122 inlägg *Längtar hem från jobbet för att ladda ner* Eller, vänta ett tag... *Längtar hem från jobbet för att spela Neverwinter Nights, med nerladdning i bakgrunden* Jag kan ju ta och reviewa det nu... Nverwinternights är det bästa som hänt på länge!!! KÖP!!!
RReeferMedlem sedan dec. 20003 083 inlägg Nååå??...någon som spelat den? orkar man ladda ner skiten?
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inläggJag har börjat spela det. Det är snyggt och verklighetstroget. Har dock inte kommit så långt än.
TTobbsterMedlem sedan mars 2001309 inlägg Jag spelade idag på jobbet !
Tyckte det var riktigt schysst ..........
Kräver dock ganska så mycket dator kraft för att man ska kunna köra det i schysst upplösning !
Verkar som dom satsar rätt friskt på online spel...
Men det kanske inte bara är krigsdata från spelet som skickas
de kanske vill ha koll om vi har någon terrorist information på våra
datorer :o :o det kanske e en stor komplott..
annars så tycker jag att det var mycket snyggt
McDMedlem sedan mars 20002 520 inläggkanske är det som så att äger man i det kommer man in på någon storts svart lista :e
SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inläggVad är minikraven på pc:n man lirar på för att få det att funka så det är någorlunda spelbart?
precis som jag hade förväntat mig asss grymt
Selle skrev:
Vad är minikraven på pc:n man lirar på för att få det att funka så det är någorlunda spelbart?
kolla här selle
http://americasarmy.com/ops/news/faqtext.php#q70
länken till fragzone???? är det en demo eller full eller vad??? vad behöver man?
det är en fullversion som släpptes gratis.
filen är på ca 203MB
för system krav m.m kolla länken i mitt tidigare inlägg.
SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inläggÄr med andra ord helt utesluten från detta spel med de systemkraven :(
Fanken också!
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inläggHar ni hittat någon server då?