asså, jag har nu spelat gta3 på min kära dator, inte f*n funkade det bra, jävla massa hack och inte skön grafik... på deras hemsida står det att rekommenderar följande:
700 Mhz
128 mb ram
32 mb direct 3d card
bra ljudkord :P
8x cdrom
500 mb ledigt på hårddisken
win 98/me/xp
directx 8.1
hmmmm... konstigt att det inte funkar eftersom det hackar mkt!
minum kraven finns också på sajten, undrar vilken spelglädje det är med den prestandan?!
Dit lilla Ati grafik kort kan du börja använda som damsamlare i bokhyllan Totalt värdelösa dom kan inte hålla sig till någon standard o stöder aldrig något fult ut.
Du kan nog spela men den kommer inte vara vackert.. samt du fpr nog räkna me lite grafikfel
Testade att installera GTA3 häromdan på min burk. Var helt olidligt även med all grafik på lägsta nivå, plus med en hel del effekter avstängda. Antar att det är mitt grafikkort som är den felande länken.
AMD Duron 750 MHz
256 MB SDRAM
80 GB HDD
Matrox Millenium G450 16mb <- :OO
Windows XP Pro
mayday, det verkar inte bara vara mitt grafikkort, kolla hur andra klagar, okej jag vet att inte mitt kort är det bästa, men Rockstar Games har inte lyckats med kraven på spelet, ska alltså en 64 mbram, 400 mhz, och 16 mb grafik klara spelet? Fattar ingeting, spelet verkar funka bra på varannan dator... x(
Spelet har en massa grafikbuggar som gör att det hackar och fungerar inte smärtfritt någonstans vad jag har hört och upplevt själv. Dock har jag märkt att det fungerar bra med mitt Radeon 8500. Dock fungerar inte ljudet tillfredställande med Soundblaster Live, de inställningar man kan göra för att få lite fräckare sourround ljud fungerar inte alls, säger bara att jag inte har ett Live kort?! x(
Ha det :birp
254 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2