hpMedlem sedan maj 2001787 inlägg Soldier of Fortune II, bana Colombia:
Jag står i magasinet bland de gröna lådorna med biokemiska vapen. Jag har släppt fångarna innanför bambustängslet fria. Alla fiender är döda och jag har tre soldater med mig. Soldaterna står still och verka vänta på något. Om jag springer iväg från dem eller går in i en byggnad hör jag en röst som skriker EXECUTE och sedan dör jag genast. Jag ser ingen fiende utan det verkar vara något annat som händer.
Vad göra?
QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg Du ska spränga griden och springa ut.
Soldaterna väntar på att du skall aptera sprängladdningen som du plockade bort från infångnaden på den stora grinden (ställ dig på vänster sida av grinden så får du upp en "bombikon").
hpMedlem sedan maj 2001787 inlägg Ok, tack! Jag ska prova.
// Jo, nu kom jag vidare. Banan jag är på nu år så ***** svår. Det är den då man ska smyga sig på vakterna och ta sig in i villan. Har inte kommit någon vart alls här. Hur man än gör så går larmet och det kommer typ 20 vakter och pepprar en... blir nog en sen kväll det här... :e
McDMedlem sedan mars 20002 520 inlägg Enkelt... där du startar... går du vänster fortsätter längs muren... ända tills du kommer fram till en öppning vid ett hus som har en kamera på väggen den ska du gå förbi. När du kommer till Nästa kamera hoppar du upp på lådorna och knivar sönder kameran. Du är på rätt kamera om du ser en snubbe på gården (brevid garaget och en annan uppe på balkongen) när du väl har fixat kameran springer du rakt över gården och in i garaget hoppar upp på en bil och kommer på övervångingen i garaget sen är uppdraget klart ---> du är nu inne i huset och det blir riktigt svårt :e