webForumDet fria alternativet

Tactical Ops Aot för all som e trötta på CS

Datorspel

21 svar · 484 visningar · startad av mayday

Medlem sedan aug. 20003 473 inlägg
Frågan#1

Serigöst nu måste ni Cs nördar ge upp altså
i nyaste CS så fins de en bugg som gör att ni kan köra me walhack o zoom på alla vapen via ett enkelt komando ...
Sen fins de ca 20 olika fusk som knäcker alla skydd
Nu tycker ja att ni lägger Comersiella CS på hyllan o laddar hem
Tactical Ops :AoT
Spelet är snyggare ock kräver kanske lite mer av datorn men de betalas i spelkänsla och inga fusk

Spelet använder grafikmotorn från Unreal Tournamnet
Kolla in de i alla fall o ge de en chanse
htttp://www.tactical-ops.to
htttp://www.to-center.com

ni kommer inte bli besvikna

Medlem sedan sep. 20014 781 inlägg

Har provat det och det är roligt :e ;)

Medlem sedan maj 20021 028 inlägg

en polare propagerar för TO konstant. Det finns 2 saker i hans liv. TO och Oasis. jag vet inte.

Oasis gillar jag inte. Men TO har jag inte testat. Så jag kan inte uttala mig. Bara det att jag inte orkar installera o testa....jobbigt. :)

Medlem sedan feb. 20003 100 inlägg

Laddar ner det nu. (Gratisversion då alltså).

Men jag tänker inte sluta med CS bara för det! :)

Saaakta går det... 204MB tar en stund med ISDN.

ni kommer inte att bli besvikna om ni provar
o dedär me oasis kan ja hålla me om att de e inge vidare

Medlem sedan maj 200010 687 inlägg

Finns det en gratisversion? Är det inte som med CS att man måste ha Unreal? :q

Medlem sedan apr. 20012 427 inlägg

Jag tycker att man dör alldeles för snabbt. Då föredrar jag "SOF 2 Multiplayer Test". Fullversionen kommer att regera! :)

Skare jah har kört Fullveretionen Av Sof2 kan säga att den Sög ordentligt Laggar appa kommer floppa direkt
o att du dör så fort testa o inte bli skuten eller o inte springa in i skotten samt köp armor LOL

Medlem sedan apr. 20012 427 inlägg

Nej, du har inte testat fullversionen för den är inte färdig. Däremot kan du möjligtvis ha spelat den betaversion som cirkulerar på nätet vilken enligt utvecklarna själva är en väldigt tidig beta, och inte alls är representativ för det färdiga spelet. Jag har också testat betaversionen och kan konstatera att utvecklarna hade rätt, den är buggig som fan och säkerligen inte representativ. Multiplayer-testet ger en bättre indikation och det tycker jag som sagt är riktigt kul.

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Spelet använder grafikmotorn från Unreal Tournamnet

Jahapp.. där var det kört för det spelet ja..

Vad e e de för fel på untreal toirnamnets grafikmotor den är ju den mest avanserade som fins
snart kommer unreal2003 som bygger på en värre

Medlem sedan mars 20002 520 inlägg

Det är inge fel på UT´s grafikmorton där har du rätt.

Men du får hålla med om att Quake III´s grafikmotor är betydligt mer avancerad men den kräver ju därefter även mer från datorn.

Emm Q3s Grafikmotor e inte värre o Kräver mindre av datorn

Medlem sedan apr. 2001762 inlägg

Har testat TO för ett bra tag sedan... var riktigt skojjigt.. kanske dags att tanka ner nyaste versionen och prova igen. Men CS överger jag aldrig.. eller vad säger du McD? :)

:) na vet inte... men jag väntar tills det är fler som spelar TO innan jag kommer att börja med det i alla fall. Spelar inte så stor roll om det är kul eller inte om det inte finns många spelare .... ta ett extempel cctf till q3 äger något kopiöst men det finns inga spelare :(

Medlem sedan apr. 2001762 inlägg

Går alltid att hitta en server som nästan är full i TO tror jag nog.. men då blir det bara public spel :(

:( det suger .....

Medlem sedan mars 20012 635 inlägg

det är ju bättre grafikmässigt men det är långsamt :(
jag gillar att man kan välja singelshot fullautomatisk och halvautomatisk på MP5:an

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

vill försvara cs lite ;)
Det e inte så lätt att cheata i cs om servern man spelar på har bra anticheat, jag e själv server-admin och försöker så gott jag kan med att ha det senaste anticheat, och det finns flera som försöker. Det är t.ex väldigt lätt att få bort det inbyggda wallhacket

mjo men kan ge dig adressen till 4 olika hacks som knäckar alla protections
Tycler spelet har gjort sitt asså

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
134 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)