Serigöst nu måste ni Cs nördar ge upp altså
i nyaste CS så fins de en bugg som gör att ni kan köra me walhack o zoom på alla vapen via ett enkelt komando ...
Sen fins de ca 20 olika fusk som knäcker alla skydd
Nu tycker ja att ni lägger Comersiella CS på hyllan o laddar hem
Tactical Ops :AoT
Spelet är snyggare ock kräver kanske lite mer av datorn men de betalas i spelkänsla och inga fusk
Spelet använder grafikmotorn från Unreal Tournamnet
Kolla in de i alla fall o ge de en chanse
htttp://www.tactical-ops.to
htttp://www.to-center.com
Skare jah har kört Fullveretionen Av Sof2 kan säga att den Sög ordentligt Laggar appa kommer floppa direkt
o att du dör så fort testa o inte bli skuten eller o inte springa in i skotten samt köp armor LOL
Nej, du har inte testat fullversionen för den är inte färdig. Däremot kan du möjligtvis ha spelat den betaversion som cirkulerar på nätet vilken enligt utvecklarna själva är en väldigt tidig beta, och inte alls är representativ för det färdiga spelet. Jag har också testat betaversionen och kan konstatera att utvecklarna hade rätt, den är buggig som fan och säkerligen inte representativ. Multiplayer-testet ger en bättre indikation och det tycker jag som sagt är riktigt kul.
Har testat TO för ett bra tag sedan... var riktigt skojjigt.. kanske dags att tanka ner nyaste versionen och prova igen. Men CS överger jag aldrig.. eller vad säger du McD? :)
:) na vet inte... men jag väntar tills det är fler som spelar TO innan jag kommer att börja med det i alla fall. Spelar inte så stor roll om det är kul eller inte om det inte finns många spelare .... ta ett extempel cctf till q3 äger något kopiöst men det finns inga spelare :(
vill försvara cs lite ;)
Det e inte så lätt att cheata i cs om servern man spelar på har bra anticheat, jag e själv server-admin och försöker så gott jag kan med att ha det senaste anticheat, och det finns flera som försöker. Det är t.ex väldigt lätt att få bort det inbyggda wallhacket