Jag tycker om många spel, men kan aldrig hålla mig till någon favorit bland alla dessa spel som finns på marknaden.
För många är väldigt bra! Men vissa kan också vara dåliga, så jag har ingen direkt favorit...
Vilket spel tycker Du är det bästa som någonsin gjorts :q
det måste nog vara Civilization. Ettan alltså. Vet inte riktigt hur många timamr som jag har lagt ner på det spelet.
Eller kanske Zork-trilogin, och då menar jag text-varianten från mitten på 80-talet, inte någon löjlig variant med en massa snygga grafiska saker inlagt bara för "att höja spelkänslan".
Nej nej nej, bästa spelen är heltklart deltaforce 1 & 2 !!(3a:n är inte värd cd:n den är tryckt på) *se sniper, krypa i gräset, ta fram kniv, snitt *muhahaha*
Synd att alla online spel förstörs av fuskare förr eller senare x(
Commandos II måste vara bland de sämsta uppföljare som någonsin gjorts, ettan däremot var rejält svår, och då menar jag rejält! När sedan tvåan kom så tänkte man ju att utmaningen skulle bli ändå större, men vad händer, man klarar av skitspelet på ett par fjuttiga veckor! x( x( x(
Sista banan på Commandos II är närmast skrattretande, man tar stridsvagnen på 15 minuter, dödar alla på hela banan, åker upp i tornet, klarar av spelet. Ingen känsla...