Tog hem DoD 2.0 när det släpptes och efter ha kört det ett tag så ser jag ingen framtid för CS men säg nu att CS teamet inte tänker att ger sig och vill försöka komma upp i DoDs standard, vad tycker ni då att det krävs?
Även om ni inte tycker att DoD är bättre (fast det är det :) ) så har ni säkert lite små eller stora saker som ni skulle villa se i de kommande versionerna av CS.
Sååå....tell me :)
/Hallgren
*Vi tar alla olika stigar i våra liv. Tur det, annars skulle det vara förbannat trångt.
Behövs inte så mcyket förändringar mer än de vanliga HL buggarna men de finns ju även i DoD.
Däremot så bör det ske en allvarlig förändring gällande attidyden på de som spelar alldeles för mcyket "under bältet grejer".
Jag spelar för att det är roligt inte att en fjortis ska komma o säga att man suger, campar är lamer bara för man hs:ar honom. Det händer tyvärr allt för ofta.
CS-teamet borde satsa på lite nyheter i moddet, inte bara nya tråkiga maps som är så stora att de laggar så in i h*lvete. Lite nya vapen vore en bra början tycker jag...
Fusket dödar CS plus det enkla faktum att det med dagens standard är fult som en påse gammalt skit, men det gäller ju även DOD.
Det är dags att ta HL med CS/DOD etc i bagaget och lyfta upp det från skrivbordet och sula det i papperskorgen för det har nått åldersgränsen med råge, det är fult, fult och en aning ful, oavsett mod.
Sjung med nu: Fult fult fult!
Men sist men inte minst: Fusket är det som fått CS att vackla, ta sig för bröstkprgen, trilla ihop i en hög och tvärdö.