webForumDet fria alternativet

infanteri

Datorspel

6 svar · 389 visningar · startad av screwdriver

Medlem sedan juni 20007 inlägg
Frågan#1

vilken infanteri-enhet är eran favorit? min personliga favorit är grenadjärerna (Grenadier) (troligtvis spelets mest undervärderade enhet). med en drös såna enheter kan du göra ganska stor skada tidigt i spelet.

------------------
-------------------------
scRewDriVe + bRaiN = pAin

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Det håller jag med om! Mycket bra enheter. Jag håller nog ändå Tanya som den bäste.

------------------
//
<title>Hazze</title>

Medlem sedan jan. 2000415 inlägg

Motsvarigheten i TS är ju discthrowern, och det var jäkligt bra innan Westwood kom med en patch som gjorde att när de dog som exploderade de oftast. Alltså så exploderade hela högen med gubbar om en dog =(

------------------
Fredda | Ironoak

jo, Tanya är väl ganska bra i singeluppdrag men mot en drös tanks är hon ganska värdelös och så är hon väl inte så väldigt billig.

------------------

Medlem sedan jan. 20002 453 inlägg

Nej hon är chanslös mot tanks men det är rätt kul att springa och spränga byggnader med henne

------------------
//
<title>Hazze</title>

jepp. kul ere, men nåt som också e skitkul är att blaffa ner en massa rifle snubbar (paratroopers) brevid fiendens bas och samtidigt gå till angrepp med en massa tanks från ett annat håll.. :-D

------------------

Medlem sedan maj 2000144 inlägg

I C&C:TD så var ju bazzoka killarna bra, fast bara mot stridsvagnar och stridsfordon...
Annars så är det lite trist att stridsvagnarna är så dåliga mot infanteri med tanke på att i verkligheten så skakar infanteriet av skräck när stridsvagnarna dånar fram över slagfältet och skjuter sina 120mm spränggranater...
annan skojig grej var mlrs'en som kunde skjuta på flygande enheter... =)

------------------
Ytterligare en pajsare utan fruktan som jönsar vidare

249 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)