Det håller jag med om! Mycket bra enheter. Jag håller nog ändå Tanya som den bäste.
------------------
//
<title>Hazze</title>
6 svar · 389 visningar · startad av screwdriver
vilken infanteri-enhet är eran favorit? min personliga favorit är grenadjärerna (Grenadier) (troligtvis spelets mest undervärderade enhet). med en drös såna enheter kan du göra ganska stor skada tidigt i spelet. 
------------------
-------------------------
scRewDriVe + bRaiN = pAin
Det håller jag med om! Mycket bra enheter. Jag håller nog ändå Tanya som den bäste.
------------------
//
<title>Hazze</title>
jo, Tanya är väl ganska bra i singeluppdrag men mot en drös tanks är hon ganska värdelös och så är hon väl inte så väldigt billig.
------------------
Nej hon är chanslös mot tanks men det är rätt kul att springa och spränga byggnader med henne 
------------------
//
<title>Hazze</title>
jepp. kul ere, men nåt som också e skitkul är att blaffa ner en massa rifle snubbar (paratroopers) brevid fiendens bas och samtidigt gå till angrepp med en massa tanks från ett annat håll.. :-D
------------------
I C&C:TD så var ju bazzoka killarna bra, fast bara mot stridsvagnar och stridsfordon...
Annars så är det lite trist att stridsvagnarna är så dåliga mot infanteri med tanke på att i verkligheten så skakar infanteriet av skräck när stridsvagnarna dånar fram över slagfältet och skjuter sina 120mm spränggranater... 
annan skojig grej var mlrs'en som kunde skjuta på flygande enheter... =)
------------------
Ytterligare en pajsare utan fruktan som jönsar vidare