Vinst idag med 5-1 men sa mycket mer an sa vet jag inte eftersom jag ar pa spelarrekrytering i Italien ;)
Hattrick
2 598 svar · 116 180 visningar · startad av DavidB · sida 82 av 130
Frågan, av DavidB
nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world
Läs frågan i sin helhet →Seger med 3-0. :)
Någon som vill spela träningsmatch med Highfield Road FC?
Zwery Zen skrev:
Har nu utmanat dig.
Matt skrev:
Zwery Zen skrev:
Har nu utmanat dig.
Oj oj, jag har visst plivit utmanad av både FC Dryden och Tyresö FF, hur väljer man?
Det får bli lotten...
Ar det nagon som vill lira traningsmatch sa skicka en forfragan sa jag bara kan svara. Jag tar den som hamnar hogst upp pa sidan om de blir flera! ;)
Härligt! Gårdagens träning resulterade i en 19-årig fenomenal SU! :D
Attans! 0-10 på två matcher känns ju inte sådär skitbra, plus att jag idag helt felaktigt, galet och korkat satte in ett träningsobjekt. Vad tänkte jag på/med? :x
Jaja, fortfarande en fjärdeplats. Vinst nästa vecka och jag gör mitt bästa serieresultat på många säsonger.
Seger med 1-0. Trodde jag skulle vinna med lite större siffror men motståndet blev hårdare än väntat. :)
Förstaplatsen är säkrad nu också! :D
supportrarna är dumma, här går man upp i femman och de borde vara överlyckliga, men icke, en förslust och de drar i stora drivor...
ingen som vill ha en legendarisk mittfältare med bra försvar som desutom är nickskicklig? (20614029)
1-1.. .fasiken också.. ville ju förlora ju.. nu får jag lämna wo nästa match för att åka ner en division..
Jag lyckades vinna med 3-2, har inte hunnit kika lagbetyg än. Samtidigt som Hattrick är nere x(
Fan, glömde fixa en order till dagens träningsmatch så a-laget spelade. :l Men men, för första gången i Mikchesters historia så var försvaret (mitt) legendariskt och mittfältet var även det bra, ypperligt. :D
Jag är i Portugal och vinner lätt med 4-0 :)
Snorvalpen spöade farsgubben! FC Dryden - FC Bryden - 6-0! Förkrossande och roligt/elakt! §e
Slapp dessutom skador. Trevligt värre.
Dryden skrev:
Snorvalpen spöade farsgubben! FC Dryden - FC Bryden - 6-0! Förkrossande och roligt/elakt! §e
Slapp dessutom skador. Trevligt värre.
FC Bryden slapp inte skador illa illa
Bryden skrev:
Som vanligt då. Stackars sate alltså. Är det i någon match denna jäkla säsong som du inte fått skador? Det antalet matcher tror jag att jag kan räkna på min ena tumme. Max.
Gött, dagens träning resulterade i att Olle Tormar numera är en unik speluppläggare. :)
Dryden skrev:
Bryden skrev:
Som vanligt då. Stackars sate alltså. Är det i någon match denna jäkla säsong som du inte fått skador? Det antalet matcher tror jag att jag kan räkna på min ena tumme. Max.
Men de har blivit bättre sedan du anställde massörer... de hjälper allt ändå! ;)
Äntligen har formsvackan vänt för 6*7's duktiga ytter - Stefan Alexandersson - och med lite tur kan han och Janne 'Oso' snart byta plats då Oso börjar bli sliten. I övrigt har en av lagets stjärnor på toppen (Michael van der Star) äntligen blivit unik :D
6*7 förlorade i onsdagens internationella träningmatch med 2 mål mot 3. Detta trots att vi hade ~65% bollinnehav (61 i första halvlek och 69 i andra) Åja. Bollinnehav är tydligen inte så betydande för matchens utgång som man kanske vill tro då vi låg länge under med 0 mål mot 2 ;)