DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Mika3l skrev:
Weee!
Dina spelare kommer få en pall med apelsinjuice vid ankomsten.
Nypressad? Om "ja" - perfekt! Om "nej" - jaja, det får väl gå ändå. :P
Well. Förberedelserna inför helgens seriematch är i full gång. Frågan är om jag ska hålla lite på morgondagens försäljningsinkomst och slå till när jag sålt av ytterligare några spelare. Hm. Jaja, just nu har jag 5,5 mille för en guda-SU:are. Han är 35 år och värd mindre än 1/5 av det nuvarande budet. :) Deadline i morgon.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Vi har naturligtvis ett stort antal apelsinpressar och färska apelsiner så juicen kommer att vara nypressad vid eran ankomst.
svenMedlem sedan aug. 2001383 inläggSå kom det då....
2004-03-18 Ledningens obegripliga beslut i veckan förstörde veckans träning.
Jaja... vad skall man säga. Man får väl vara mer noggran i fortsättningen antar jag.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag klagar inte men vad tänker folk med? Min 35-årige SU:are gick för - 15,7 mille! Värd? 920kkr. :o :L
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Matchen slutade oavgjort 2-2. Hade samtidigt lite tur i junisverksamheten och drog en ypperlig back! :)
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg
bymarie skrev:
Matchen slutade oavgjort 2-2. Hade samtidigt lite tur i junisverksamheten och drog en ypperlig back! :)
Jag vann säsongens förtsa idag. 4-1 samtidigt som jag drog en ypperlig SU på 17 år :birp
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggEn sex-noll-viktoria för Fluktarna idag, och det känns som att spelet börjar stabiliseras för förortsgrabbarna. Nästa vecka blir det betydligt svårare motstånd dock, hrrr. :)
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Blev, ganska väntat, förlust med 4-0 mot serieledarna idag.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggMin extra innermitt blev i dagens match försvarare - helt oplanerat. Nu vann jag i och för sig ändå med 3-0 - oerhört skönt förövrigt - och jag har nu plockat ihop dex fina poäng i inledningen. Mycket viktigt att slippa kämpa i uppförsbacke det första man gör. Nu ska det inhandlas en forward och en back så ska jag nog kunna fortsätta ösa in mål och hålla tätt bakåt. Den gågna veckans rekordförsäljning bör hjälpa mig en aning. ;)
Det verkar ha varit en bra wF-dag i Hattrick idag! Skål på oss! :)
Det är inte så att någon är ledig för träningsmatch imorgon?
I så fall Highfield Road FC (44959).
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Den här spelande tränaren har gjort 2 mål på mig ikväll.. men är det en tjej?
ID: 21335561
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Ah, lätt seger mot FC Dryden med 7-6! :h
*Skakar hand*
Mika3l skrev:
Ah, lätt seger mot FC Dryden med 7-6! :h
*Skakar hand*
Jodå, lätt och lätt. ;)
Inga skador och en mittfältare som bara blir bättre och bättre. :bire
svenMedlem sedan aug. 2001383 inläggSå var man då ute ur cupen. 1-5 i baken och totalt utspelade. Körde iofs TDL så vad kunde man vänta :) Så här långt har jag aldrig kommit i cupen förr så det var ju något positivt. Nu kan man i alla fall koncentrera sig på serien och träningen. Så nu är allt som vanligt igen.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Dryden skrev:
Mika3l skrev:
Ah, lätt seger mot FC Dryden med 7-6! :h
*Skakar hand*
Jodå, lätt och lätt. ;)
Inga skador och en mittfältare som bara blir bättre och bättre. :bire
Faktiskt första gången i Mikchesters historia som en match har gått till straffavgörande. ;)
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Mina motståndare på söndag har förlorat sina 3 inledande matcher i serien (10-1, 0-2, 4-1). Vågar jag köra TDL? Har bara hyfsad stämning i laget..
bymarie skrev:
Mina motståndare på söndag har förlorat sina 3 inledande matcher i serien (10-1, 0-2, 4-1). Vågar jag köra TDL? Har bara hyfsad stämning i laget..
En snabbkik på dina motståndare visar ju att de inte har något lag som ska kunna rubba Loserville men å andra sidan, kör du TDL så finns ju risken. Slutsats? Tja, vete fasen. Men jo, jag skulle nog sikta på TDL. Du bör klara av dem ändå.
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Man måste våga satsa för att kunna vinna.. jag kör på TDL och sen får vi se hur det går.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggSkyll inte på mig bara. :)
Själv tänker jag köra normalt på söndag. Jag har stigande form på mina bästa spelare så jag bör nog kunna plocka poäng mot dem.