Fem minuter till matchstart i cupen! Weee! :)
Hoppas det går bättre för någon av er än det gör för mig. Jag räknar med att åka på phett med spö. :)
2 598 svar · 116 223 visningar · startad av DavidB · sida 57 av 130
nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world
Läs frågan i sin helhet →Fem minuter till matchstart i cupen! Weee! :)
Hoppas det går bättre för någon av er än det gör för mig. Jag räknar med att åka på phett med spö. :)
Möter du ett mycket bättre lag?
Om laget ställer upp som de brukar så är deras mittfält nog för att pulvrisera mina killar. ;)
Har inte match förrens om en halvtimme jag, får ju inte vara med i cupen. ;)
Vad är det med folk idag egentligen, det har varit ca 20 000 pers inloggade hela dagen på HT? :o
Mika3l skrev:
Vad är det med folk idag egentligen, det har varit ca 20 000 pers inloggade hela dagen på HT? :o
Det är ju cup. :)
edit: Jag kan förresten meddela att söndagens junis inbringade 5210000:- vid försäljningen för några minuter sedan. :D
@nders skrev:
Mika3l skrev:
Det är ju cup. :)
edit: Jag kan förresten meddela att söndagens junis inbringade 5210000:- vid försäljningen för några minuter sedan. :D
Jo, men va fan, 20 000 konstant en hel dag. ;)
Ingen dålig summa för en junis, congrats! :)
Vinst med 4-1 i cupens första omgång. Tyvärr verkar det som om skadebenägenheten skall fortsätta denna säsongen. Två nya skador idag. En 5 veckors och en 2 veckors skada. Illa, illa.
På tal om trupper kan jag meddela Albinoleffes senaste siffror:
Värde per spelare (medel): 5 978 750 kr
Totalt värde spelartruppen: 143 490 000 kr
Medelålder: 24
Form just nu (medel): ypperlig
Rutin (medel): dålig
Antal spelare (tränaren oräknad): 24
Nationaliteter i truppen: 2
Kul att någon av oss gick vidare. :)
- - - - - - -
I övrigt; nu sparkas ju div. VIII igång, så ni som inte har ett lag, dags att ansöka, eftersom det inte borde vara så lång väntetid. :)
Mvh
Finns det en div Vlll nu? Så jag ligger inte i sista divisionen??
0-6 och en 1v-skada på en av mina talanger. Jaja. Jag kör den gamla klyschan "Nu siktar vi på serien istället." :e
bymarie skrev:
Finns det en div Vlll nu? Så jag ligger inte i sista divisionen??
Det är riktigt. Det är förresten anledningen till utökandet; att du inte ska behöva ligga sist i systemet. ;)
Mvh
Trevligt trevligt :)
Dags för ny träning nu.
Dessvärre har jag inte lyckats få Roland Karetu att bli fenomenal SU än (verkar vara helt omöjligt :o ) men jag hinner inte vänta mer, måste träna försvaret, håller inte att ha en enastående och resten ypperliga (och pengar till inköp har jag inte). :l
Ska träna så jag får upp alla till iallafall enastående, kanske väntar så jag får upp dom till fenomenal också, får se hur det blir. :)
Urk. :x
Fluktarna har lagt sig till med dunderkass form så här inför säsongsstarten. Ypp-hyf-hyf på mittfältet bådar inte gott...
Hmmm, motståndarna jag möter till söndag hade enastående mittfält i senaste seriematchen dom hade, själv brukar jag ha hyfsad eller bra (om inte formen är tillräcklig för ypperlig).
Dom är ganska lika mitt lag i övrig.
Någon som har tips på vad jag ska köra för taktik?
Funderar på att satsa på kontringar men jag vet inte riktigt om mina backar klarar av det (bortsett på Erik O. Alexandersson).
*funderar*
Då var det dags igen! Knappt tio timmar kvar till seriestarten. Ah, ska bli skönt med söndagar igen. :)
Fick löneuppdateringen bekräftad nu förresten.
Från 462.9 till 613.3. +32%. Tja, vad säger man? :OO
Sedan har jag också ikväll hunnit med att plocka upp, granska och sparka en junis. Som vanligt alltså. :e
Själv fick man en väldigt liten löneökning, ca 20 000:- bara! :o :D
Mika3l skrev:
Själv fick man en väldigt liten löneökning, ca 20 000:- bara! :o :D
Jag fick en höjning från 402.000 till 507.000 men har smatidigt på 1 vecka ökat sponsorerna från ca 500.000 till 600.000 :birp
Nu äntligen börjar kampen igen hehe :P
100 000:- mer i kassan varje vecka skulle inte sitta fel, fick bara 20 000 till där också. ;)
Fluktarnas löner har ökat med ungefär 200.000 bagis, nu börjar det bli dyrt det här. Fattar inte riktigt hur vi ska ha råd att åka till Dryden Soccer Arena i morgon. :(