jo egentligen ;)
Hattrick
2 598 svar · 116 180 visningar · startad av DavidB · sida 52 av 130
Frågan, av DavidB
nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world
Läs frågan i sin helhet →Skaffa en bättre forward så att du får bättre på mitten framåt. :)
ok :D ska skaffa det då =)
De veckan som har gått så har 2 av min 5 mittfältare fått 3v skador, ersättare blev en nyinköpt kille:
Bill Villiard
2 300 000 kr, 27 år, ypperlig form
Har dålig rutin och dålig ledarförmåga [Snabb]
Kondition: fenomenal Målvakt: katastrofal
Spelupplägg: enastående Framspel: hyfsad
Ytter: enastående Försvar: bra
Målgörare: usel Fasta sit.: usel
Duger bra!
Hattrick skrev:
En mycket olycklig kollision i hemmalagets straffområde ledde i den 12:e minuten till att Drydens Mikael Svensson fick bäras av planen...
NEJ! :o x( :x
Dryden skrev:
Hattrick skrev:
En mycket olycklig kollision i hemmalagets straffområde ledde i den 12:e minuten till att Drydens Mikael Svensson fick bäras av planen...
NEJ! :o x( :x
Drydens Gullebarn är skadat! Ooooops :o :l
Min övernaturlige Svensson blir borta i tre veckor, i alla fall enligt de första rapporterna. Resten av säsongen. Fan. All tänkbar läkarkonst är inköpt (läs: totalt nio läkare är anställda nu ;)) och nu hoppas vi på det bästa. Å andra sidan, min nyinköpte 18-åring, som knappt fått hår på bröstet, hoppade in och gjorde mål. Trevligt, mitt i all otur. :)'
Ja, förlust med 2-4 idag och ett oförändrat tabellläge eftersom lagen under mig även de åkte på förluster. Dock blev gapet uppåt något större så allt högre än en femteplats när serien är slut ser jag som ett mindre mirakel.
Va fan?!
1-0 mot tabelljumbon efter 40 minuter, har inte haft en enda chans hittils enligt referatet! :o
Seger med 2-1 tillslut! :o
Inga skador eller så, dock blev en av mina mittfältare utvisad i andra halvlek. :l
Blir han avstängd i nästa match eller hur fungerar det?
HT-servern är så jäkla seg nu så jag kan inte kolla reglerna. :l
Jepp, han är avstängd. Du ser sedan att spelaren har ett rött kort i spelaröversikten.
Det som är lite illa är att du kan ställa upp med honom i laget i nästa tävlingsmatch, men då hoppar avbytaren in.
- - - - - -
Fluktarseger med 5-0 innebär säkrat kontrakt även i praktiken. Dock drabbas även Fluktarna av en avstängning, också på en mittfältare (som precis blivit frisk från sin 6-veckorsskada).
Men, men. Shit happens, then you die.
Fan, jag som möter serieledarna nästa vecka också! :l
Jag glömde bort att det var match.. så laguppställningen som användes var skitgammal + att det endast var 10 man..
Åkte på däng med 3-0..
vann med starka 5-1 på bortaplan och har 9 poäng ner till 3:an
så nu e man klar för femman igen!
Efter ännu ett försök av Albinoleffes manager att implementera Egyptisk taktik i laget resulterade i en hemsk olycka. Managern slog knut på sig själv i sin iver att visa den bakvända tvåfotsdribblingen i pik och resultatet blev 3 veckor med gipsad högerarm.
Spelarna å sin sida jublade över det inträffade och firade med att tvåla till Gubbdödens fc med 3-1.
Så det kan gå :)
Fattar inte hur men inte ett enda lag har accepterat min utmaning tills imorn (och det är ganska många lag). :l
Någon som inte har någon match och vill spela?
Arena och regler spelar ingen större roll. :)
Så lättande! 3-2-seger över serieledarna idag och nytt kontrakt är därmed säkrat! Däremot åkte jag på en målvaktsskada - i tre veckor! Usch! :o
...och eftersom jag fortfarande inte har slutat med ungdomsverksamheten så plockade jag idag upp ännu en riktigt jäkla dålig spelare. Man kan ju bli less för mindre. Ja, jag hade ju inget val så...
Hattrick skrev:
Spelaren med ID 25268298 sågs senast på IKEA med familjen. Hans tid i rampljuset är uppenbart över.
1-1 i seriematchen mot Strumprullarna duger fint en söndag som denna.
Apropå junisar, några tusenlappar får jag nog för Conny Johansson, enastående speluppläggare. Tyvärr är han 18, men såld blir han nog ändå. :)
Vann med 4-0 helt otroligt. Ingen spelare blev skadad, det är ännu mer otroligt!
Varför har man den där jäkla ungdomsverksamheten egentligen? Jag har ypperlig men drar bara spelare värda mellan 10 000 - 50 000. Det är ju kasst ju!
Jäkla skit, förlust med 2-3! x(
Mittfältet hos motståndarna var för bra den här matchen, jag var bättre på nästan allt annars. :l
bymarie skrev:
Varför har man den där jäkla ungdomsverksamheten egentligen? Jag har ypperlig men drar bara spelare värda mellan 10 000 - 50 000. Det är ju kasst ju!
Jag har haft fenomenal verksamhet under säkert två-tre säsonger nu och drar upp spelare värda 0-100kkr. Det är också kasst. :l