webForumDet fria alternativet

Hattrick

Datorspel

2 598 svar · 116 180 visningar · startad av DavidB · sida 49 av 130

Frågan, av DavidB

nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Mika3l: du bör väl inte ha några som helst problem med att ta dig tillbaka till VI:an? Så, med fem omgångar kvar är det ju bara till att gratinera! ;)

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

Dryden skrev:

Mika3l: du bör väl inte ha några som helst problem med att ta dig tillbaka till VI:an? Så, med fem omgångar kvar är det ju bara till att gratinera! ;)

Man tackar. ;)
Det enda som kan stoppa mig nu är en jäkla massa skador och att HT-motorn får allvarliga problem. :p

Mitt mål just nu är att försöka få en vinst i skytteligan också vilket är 400 000 (var det sist jag vann iallafall) svenska riksdaler i kassan! :)

Medlem sedan sep. 200337 inlägg

Mika3l skrev:

Man tackar. ;)
Det enda som kan stoppa mig nu är en jäkla massa skador och att HT-motorn får allvarliga problem. :p

Mitt mål just nu är att försöka få en vinst i skytteligan också vilket är 400 000 (var det sist jag vann iallafall) svenska riksdaler i kassan! :)

Å du ligger i vilken div?

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Mika3l skrev:

Nej, nej. ;) ;)

Hattricks spelregler skrev:

Det delas även ut en bonus om 100 000 kr till skytteligavinnarens lag. Om två eller fler spelare i en serie hamnar på lika många mål vinner den som spelat i det lag som hamnade sämst till i serien. Denna bonus betalas ut söndagen efter den sista ligamatchen.

---

Austlich skrev:

Själv så e man ju stolt ägare till Del Monte BK.

Bokmärkt! :)
Nu är det bara svens lag kvar av wF:arna tror jag, i alla fall de som är aktiva i tråden. Någon som vet vad det heter?

Ingen som har funderat på att vi kanske borde starta ett wF-förbund? Släng upp lite tips på namn här så kan vi bolla med idén och då kan vi även köra en inofficiell cup på onsdagarna. :)

Ja ett Wf förbund vore soft!

fast ja kan kanske inte gå me =/ mitt supporter går ut om 10 dagar å ekonomin för mig IRL är körd i botten.. måste fixa fram money till det så =)

Medlem sedan jan. 2003146 inlägg

Dryden skrev:

Ingen som har funderat på att vi kanske borde starta ett wF-förbund? Släng upp lite tips på namn här så kan vi bolla med idén. Så kan vi köra en inofficiell cup på onsdagarna. :)

Jag är på!

Dryden skrev:

Mika3l skrev:

Nej, nej. ;) ;)

Hattricks spelregler skrev:

Det delas även ut en bonus om 100 000 kr till skytteligavinnarens lag. Om två eller fler spelare i en serie hamnar på lika många mål vinner den som spelat i det lag som hamnade sämst till i serien. Denna bonus betalas ut söndagen efter den sista ligamatchen.

Glädjedödare! ;)

Austlich: Spelar för tillfället i Div.VII.
Hade två skitsäsongen så jag föll ner från Div.V till 7:an. :l
Men nu ska jag uppåt igen! :)

Mika3l: aha okej.. hade skitsäsong förra säsongen men nu äger jag :p hehe

Rätta takter. ;)

Har själv bara förlorat en match den här säsongen, valde att spela med press vilket jag inte borde ha gjort. Var betydligt sämre framåt än jag trodde det skulle bli. :p

japps :D

har bara spelat en ovagjord.. gjorde med nån sån tabbe den matchen så.. har föresten 3 legendarisk 19 åringar som innrar ;)

Austlich skrev:

japps :D

har bara spelat en ovagjord.. gjorde med nån sån tabbe den matchen så.. har föresten 3 legendarisk 19 åringar som innrar ;)

Ouch, har en 27-åring som är fenomenal, sen har jag två lite yngre förmågor som är enastående (tränar dom för fullt). ;)

Antar att du spelar i en högre serie än mig, vilken? ;)

Jag spelar i 6:an..

jag har de 3 då som e leg å är ordinarie..

sen 2 17 enastående som tränas plus en 18 ypp som jag drog :P

plus 15 mille i kassan :P

Rikemansbarn! ;)
Själv ligger jag minus ca 200 000 i kassan nu (fast den är påväg att bli bättre, har hämtat upp ca 1,5 miljoner den här säsongen).

oj skrev ju nästan fel :P
är ju till och med 16 :D höhöh

. :x ;)

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

Dryden skrev:

Nu är det bara svens lag kvar av wF:arna tror jag, i alla fall de som är aktiva i tråden. Någon som vet vad det heter?

Albinoleffe (10155)

Jag tänkte jag skulle sätta ihop en ordentlig laglista.

Saknas ditt lag, eller annat du tycker borde finnas här, skicka ett mail eller ett PM.

wF-medlemmars lag

Mvh

(Senaste redigering: in med tronez och Icebreaker)

Jag då anders?? ;)
Del Monte BK (10010)

Austlich skrev:

Jag då anders?? ;)
Del Monte BK (10010)

Hmm.... Är det bara jag som ser dig mellan mig och Filippo?

@nders skrev:

Austlich skrev:

Jag då anders?? ;)
Del Monte BK (10010)

Hmm.... Är det bara jag som ser dig mellan mig och Filippo?

oj sikken tabbe :P
såg mig verkligen inte :D

263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
132 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
120 ms — ändringar (db)