Länge sen man skrev här. :)
I alla fall har IFK Tranhöjden placerat sig på en fin andraplats i ligan. Det ser ljust ut för framtiden.
Hattrick
2 598 svar · 116 219 visningar · startad av DavidB · sida 47 av 130
Frågan, av DavidB
nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world
Läs frågan i sin helhet →Lyckades faktiskt komma in igår kväll ett tag efter att jag skrev mitt inlägg!
Passade på att skicka matchorder och annat viktigt ifall det blir mer problem.
Malm: Vilken serie? :)
Vad är det för fel nu? Har bokat samma träningsmatch 3 ggr sen igår, men den blir aldrig bokad?
Weeee, seger med 6-0! :D
En av mina forwards gjorde 4 mål. :h
Fluktarna plockade hem tre fina poäng i denna match, men inser att mittfältet måste förstärkas ordentligt. Uppåt, killar!
FC Dryden lyckades visserligen snygga till siffrorna till 3-4 men man kammade fortfarande noll (0) i poängprotokollet. Verkligen en medelmåttig insats där mina två femstjärniga innermittfältare överglänste alla sina lagkamrater med marginal. Snöplig sjätteplats i tabellen gör ingen tomte glad så det blir minsann träning även i mellandagarna.
Vad gäller förstärkningar så behövs det framförallt två vettiga backar - minst.
Vinst med 3-0.. visserligen mot seriejumbon men ändå. :)
Weeeee, träningsresultat! :D
Olle Tormar
2 110 000 kr, 27 år, enastående form
Har hyfsad rutin och hyfsad ledarförmåga [Snabb]
Kondition: fenomenal
Målvakt: usel
Spelupplägg: fenomenal
Framspel: katastrofal
Ytter: bra
Försvar: hyfsad
Målgörare: bra
Fasta sit.: katastrofal
Mina andra två mittfältare är fortfarande kvar på enastående men dom borde gå upp till fenomenal snart dom också. :)
27 år, och du tränar honom fortfarande? ;)
Satsa på lite yngre träningsobjekt så får du snabbare utdelning. Ju äldre spelaren är, desto längre tid tar det innan han går upp i träningsegenskapen.
Mina andra två mittfältare är fortfarande kvar på enastående
Tränar du spelupplägg men har bara tre innermittfältare? Då bör du ge dig ut på transfern omgående och handla tre till för att få ut maximalt av träningen.
Mvh
@nders skrev:
27 år, och du tränar honom fortfarande? ;)
Tänkte sälja honom snart och satsa på en ny, alltid bra att träna så man får mer pengar. ;)
@nders skrev:
Tränar du spelupplägg men har bara tre innermittfältare? Då bör du ge dig ut på transfern omgående och handla tre till för att få ut maximalt av träningen.
Ligger minus ungefär 500 000:- så här kommer det inte bli några sådana inköp. ;)
Jag sitter faktiskt och väntar på att en 27-åring ska gå från unik till legendarisk så jag kan kränga iväg honom. ;)
I morgon är det viktig match. Jag som sexa möter sjuan som ligger en poäng efter mig och under strecket. Vinst där och jag har fyra poäng till godo inför nästa veckas match. Troligtvis ska jag vinna matchen utan SVM men vågar jag chansa?
Jag skippade SVM och körde Normal istället...
FC Drydens presstjänst skrev:
Klubbledningens stränga förhållningsorder för spelarnas julledighet verkar ha givit resultat. 5-0 och det var aldrig någon diskussion.
"- Träning, ingen julöl och en skinkmacka per spelare. Det lägger vi på minnet till nästa år!" utbrast en nöjd Johansson efter matchen.
"- Inte våra bästa 90 minuter men vinner man stort så är det en lättnad, med tanke på att det gått ganska knöligt hittills." summerade han dagens drabbning. FCD firar det nya året som seriefemma och nästa vecka vänder serien.
Ja, då var man seriefemma med fyra poäng till nedflyttningsstrecket. Känns ganska skönt nu när serien vänder. Inga skador, ingen toppmatch och samma motståndare nästa vecka. Frågan är om jag inte ska sälja av en gammal räv också, så jag kanske kan spela med lite nytt folk nästa vecka. :)
Seger med 5-2! :)
Ligger stabilt kvar på andraplatsen i serien (3p upp till ettan som är den enda jag har förlorat mot den här säsongen).
Fick dessvärre min bästa mittback skadad, fast som tur var enbart en vecka.
Livet är SÅ UNDERBART!!!!
Spöade serieledarna med 3-0, gick upp till ypperlig ungdomsverksamhet och hade max antal supportrar på hemmamatchen!
Samt så var betyget för mitt mittfält "dåligt", det måste väl vara bättre än "uselt" som jag alltid haft innan?
bymarie skrev:
Samt så var betyget för mitt mittfält "dåligt", det måste väl vara bättre än "uselt" som jag alltid haft innan?
Stämmer bra. Katastrofalt - uselt - dåligt - hyfsad - bra - ypperlig - enastående osv. Och grattis förresten! :bire
Då var det dags igen... :OO ;)
Inte igår man var här inne! Har precis fått gudomligt anfall med 2 oförglömliga anfallare i 20 mille:s klassen!