svenMedlem sedan aug. 2001383 inläggSkador och skador..... I matchreferatet står det att spelarna Albinoleffes spelare brutalt sparkades ner (samtliga) av Fluktarnas kontrakterade gangsters. Men från säkra källor kan jag avslöja att samtliga spleare iklädda den rosa Fluktartröjan bar knogjärn som flitigt användes under matchen. Enligt ännu obekräftade rykten var dessutom minst två i Fluktarna utrustade med kniv. Det talas desutom om att Fluktarnas måslvakt hade tillgång till skärbrännare under matchen.
Att endast två av Albinoleffes spelare fick bäras av planen är lyckosamt. "-Att ingen av Albinoleffes spelare skadades värre eller rent av dog, får betraktas som ett under." säger Anders Marsvinsson från lokala ordningspolisen som tillägger att han genast skall tillsätta en undersökning om händelsena.
Nä... pågar och töser.... akta er för Fluktarna... acceptera på inga vilkor träningsmatcher mot Fluktarna och skulle ni råka ut för dom i cupen... lämna WO....
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggÄh, jag har spelat mot Fluktarna och även om de hade både knogjärn och skärbrännare så hann de aldrig kuta ifatt mina spelare. ;)
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Själv förlorade jag matchen med 5-4.
Slapp få några spelare skadade iallafall. :)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggSådär ja. :)
Två nya övernaturliga anfallare, nu ska det säljas lite! :D
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggInga höjningar den här veckan men jag tror att min guda-mittfältare börjar närma sig en uppdatering. Och frågan är om det inte är dags att sälja då. Men innan han går i så fall så måste jag ha upp fler spelare på minst unik, annars så lär jag få det svårt att klara kontraktet.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Fan, mina mittfältare kommer ju bannemig aldrig upp till fenomenal. :l
Fast det borde blir när som helst.
Är stigande värde ett tecken på förbättring? :o
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
Mika3l skrev:
Det behöver det inte vara, formen påverkar också marknadsvärdet.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
@nders skrev:
Mika3l skrev:
Det behöver det inte vara, formen påverkar också marknadsvärdet.
Formen ligger på ungefär samma som förut, har väl stigit något snäpp.
Dom tidigare värdena var ungefär 500 000:- mindre.
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg En fråga bara.. när min enda målvakt blev skadad under match och det inte fanns någon ersättare. Blev målet tomt då? Alltså att ingen ställde sig?
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Om du hade en reservmålis så ställde sig ju den naturligtvis. Hade du inte det så ställde sig någon av dina andra reserver. Hade du inga reserver ö.h.t så har jag inget svar på frågan. ;)
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägg
Mika3l skrev:
Även om 'formvärdet' är detsamma efter uppdateringen kan det ändå skilja, eftersom värdet kan vara högt eller lågt (osynligt). Formen kan ju ha gått upp, även om uppgången inte riktigt räckte till för att komma upp till steget ovanför så att säga.
Mvh
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
@nders skrev:
Mika3l skrev:
Även om 'formvärdet' är detsamma efter uppdateringen kan det ändå skilja, eftersom värdet kan vara högt eller lågt (osynligt). Formen kan ju ha gått upp, även om uppgången inte riktigt räckte till för att komma upp till steget ovanför så att säga.
Mvh
Hmmm, du har säkert rätt som vanligt. ;)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggbymarie: jag har inte heller något svar på frågan.
Mika3l: stigande värde kan mycket väl vara ett tecken på att de är på väg mot högre nivåer, men det ligger mycket i vad snablen skriver. Min stjärna Svensson har under den här säsongen stigit med nästan tre mille (14-17). På drygt tre veckor alltså. Så jag går i väntans tider skulle man kunna säga. :e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg1-4 och kommentarer överflödiga. :x
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggNågonting måste göras. Ove Persson ligger på transfern, och det känns som att det måste satsas en hel del pengar på mittfältet. Igen. Hoppas man får ut lite deg för honom bara...
Ska man börja träna mittfältare och köpa juniorer? Då kommer Fluktarna åka ur serien. Ska jag köpa bra mittfältare och nöja mig med en ny spelare, och fortsätta träna anfall? Vilka spelare ska jag då träna? Då måste jag köpa lite anfallsjunisar.
Det är svårt, mycket svårt.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJag ska invänta att en av mina SU:are blir legendarisk och sedan sälja. För pengarna ska jag köpa en back och/eller en forward. Räcker inte pengarna så gör jag mig av med min bästa SU:are och för de pengarna så köper jag en delstat i USA och emigrerar dit. För i DivVI vill jag inte spela. :e
Skämt å sido, det lär ta några veckor. Och ska något ske så ska det ske nu! :o
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Seger med 7-0, behövdes efter förra veckans fiaskoförlust.
Fick dessvärre en forward med enastående form skadad, fast som tur var enbart en vecka.
Dryden: På onsdag smäller det, mitt lag kommer gå ut på planen enbart för att skada. §e
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Mika3l skrev:
Dryden: På onsdag smäller det, mitt lag kommer gå ut på planen enbart för att skada. §e
Dina spelare kommer vända i spelargången när de får se mina bestar. :h
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg 1-1.. + en skadad.
Nu är 4 av 18 spelare skadade.. skitkul.. det enda positiva med det är att alla är bara skadade i 2 veckor till..