Hattrick
2 598 svar · 116 180 visningar · startad av DavidB · sida 41 av 130
Frågan, av DavidB
nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world
Läs frågan i sin helhet →Den är inte ful @nders.... Du är bara avundsjuk....
filippo, jag tar gärna en träningskamp i nästa vecka om du är tillgänglig. Tror jag iaf, om jag är tillgänglig. :D
mvh
Fick lite prisökningar jag också, gah. :p
Går segt för mina mittfältare också, har inte fått upp dom till fenomenal, fast det kanske sker imorgon. :)
@nders skrev:
filippo, jag tar gärna en träningskamp i nästa vecka om du är tillgänglig. Tror jag iaf, om jag är tillgänglig. :D
mvh
För första gången i mitt lags historia så gick jag idag vidare till 2:a omgången. Vinst med 3-0 på hemmaplan, så våran match får vänta nån vecka till @nders :birp
@nders, du kan väl boka in en match mot mig då? Åkte nämligen ur cupen idag, detta efter att min kontringstaktik helt misslyckades. 1-3 historien och upprepar sig - FC Dryden åker ur cupen i första omgången. :o :l
FC Dryden numera utmanade på träningsmatch.
Välkomna till hufvudstaden!
Jag har beställt massor av Pommac och annan läsk (tre backar mer än förra gången), eftersom det har visat sig att dina grabbar dricker väldigt mycket.
Tar du med dig snacks om vi ska köra gemensam filmkväll med killarna efter matchen?
@nders skrev:
FC Dryden numera utmanade på träningsmatch.
Välkomna till hufvudstaden!
Jag har beställt massor av Pommac och annan läsk (tre backar mer än förra gången), eftersom det har visat sig att dina grabbar dricker väldigt mycket.
Tar du med dig snacks om vi ska köra gemensam filmkväll med killarna efter matchen?
Tackar! Givetvis tar vi med oss tilltugg. Ska jag ta med mig film också? ;)
Inga roliga SU-uppdateringar inatt, lär nog ligga lite lågt några veckor framöver. Seriestart på söndag också. Äntligen! :)
Testade någon HT Live i onsdags? Det verkar vara en riktigt vettig funktion och nu behöver man inte längre tio webbläsarsessioner för att följa alla intressanta matcher. Tummen upp! :)
Fluktarnas säsong började med en finfin seger mot BusbyBabes. Ett tvåmålsunderläge vändes till bortaseger för Fluktarna. Slutresultatet blev 2-3 och Fluktarna är fyllda av självförtroende inför onsdagens kamp mot FC Dryden.
I dag testades också HT Live. Funktionen rockar, och funkar klockrent. :D
/anders
Attans! Det blev en kännbar 2-5-förlust i säsongspremiären.
Jag siktar på att bygga upp självförtroendet på onsdag istället, mot Fluktarna. §jr ;)
Live-funktionen är lysande! :)
FCJ åkte på en svidande förlust med 5-1 idag och hoppas att nästa veckas möte med nykomlingen "nedifrån" ska ändra på förutsättningarna som man nu hamnat i! :(
filippo, du får se till att åka ur cupen nån jäkla gång så vi kan börja planera en fet batalj! :bire
@nders skrev:
filippo, du får se till att åka ur cupen nån jäkla gång så vi kan börja planera en fet batalj! :bire
oroa dig inte! Jag kommer åka så de sjunger om det på onsdag! :e De hjälper inte att min målvkat står så här: :moose
Dryden skrev:
:OO
Förra veckan skrev:
Spelarlöner 378 800
Denna vecka skrev:
Spelarlöner 479 660
Förra veckan 257 320
Denna vecka 367 480
Förra veckan:
Spelarlöner 552 740
Denna veckan:
Spelarlöner 861 640
Aj då... jag kommer nog inte att få det gå ihop denna säsongen...
Men å andra sidan glädjs man ju åt en najs seger i premiären med 2-0... vilket var oväntat med tanke på den usla form laget har just nu...
Spelarlöner förra veckan: 176 000
Denna vecka: 189 560
Mina spelare måste vara värdelösa.. men så förlorade dom också premiären med 3-0..
Vann premiären med 2-1 trots bristande form(ska inte byta träning förrens mina mittfältare har blivit fenomenala vilket dom borde bli snart :h ). :)
Mitt tips är att inte byta träning när dom blivit fenomenala. Fortsätt till minst legendariska. Formen kommer av sig själv ändå.
Själv har jag tränat SU 5 säsonger tror jag... eller från juli 2002 i "realtime". Jag lovar. Det ger resultat både i spelet och i kassan. Sen när du har några bra spelare säljer du av eftersom och köper in på andra positioner.