DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Mika3l skrev:
Jo, det finns många som köper och säljer spelare enbart för att tjäna pengar nu för tiden har jag sett
...
...
Måste också börja få igång mitt mittfält mer nu, har tränat speluppbyggnad ett tag nu, får hoppas på lite resultat ganska snart, skulle behöva träna både försvar och anfall lite mer.
Daytrading har nått Hattrick. :OO
Med John Örjansson vid tränarposten lär du få vänta på träningsresultat. Om det ens blir några. :l
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Dryden skrev:
Mika3l skrev:
Jo, det finns många som köper och säljer spelare enbart för att tjäna pengar nu för tiden har jag sett
...
...
Måste också börja få igång mitt mittfält mer nu, har tränat speluppbyggnad ett tag nu, får hoppas på lite resultat ganska snart, skulle behöva träna både försvar och anfall lite mer.
Daytrading har nått Hattrick. :OO
Med John Örjansson vid tränarposten lär du få vänta på träningsresultat. Om det ens blir några. :l
Jo, men nu har det blivit ändring!
För en kostnad av ca 2,7 miljoner så har Mikchester United fått en ny tränare!
Erik O. Alexandersson! :D
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Mika3l skrev:
Sådär ja, nu börjar det likna något! :bire
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Mitt lag förresten: Järngänget2003 (ID: 43436)
(Fick man döpa lagen själv? Har nämligen inget minne av att jag döpt mitt lag till namnet ovan, men det var ju så länge sedan jag registrerade mig så jag kanske bara har glömt bort det).
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag tror att man får byta namn på laget när man blir ny ägare, annars borde det gå att byta mellan säsonger. Och denna säsong är ju nästan slut...
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Dryden skrev:
Mika3l skrev:
Sådär ja, nu börjar det likna något! :bire
Jupp, en ypperlig tränare med enastående ledarförmåga, känns bra. :)
Valde att ha honom som offensiv tränare också, hoppas att det blir bra. ;)
Hur lång tid tar det ungefär innan spelaren börjar jobba som tränare?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggMika3l: han börjar väl som tränare direkt? Och ja, offensiv och defensiv är som natt och dag, i alla fall enligt mina erfarenheter. Hade inte jag bytt till en offensiv i omgång #9 denna säsong så hade jag nog varit avsågad och nedflyttningsklar nu. Min nye tränare inledde sin tränarkarriär på plan, öste in fyra mål och såg till att jag vann med 5-4 (efter att ha vänt 1-4). Jag pustar ut. :)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggSäsongen är över och jag slutade efter mycket om och men på en fjärde plats, något jag är nöjd med med tanke på hur läget såg ut. Nu börjar silly season. :)
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Jo, han började på kvällen. :)
Blir till att ta sig upp nästa säsong då, fast det borde inte vara några direkta problem tycker jag.
Hoppas jag får lite resultat på min träning nu under uppehållet. :)
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Uaahhhhh :(
Spelade träningsmatch idag, min enda klasspelare (värd över 2 mille) blev skadad.. i 5 VECKOR!
Kommer ju ta evigheter innan han är i form igen..
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggbymarie: hur gammal är han? Om inte annat så kanske det är dags att anställa ett gäng med läkare. Aldrig kul att få spelare skadade. :l
Spelade mot brorsan (filippo, FC Jämtli) igår och spikade igen kistan redan i första med stabila 3-0, vann tillslut med 4-0. Mest positivt för kvällen var ändå min guda-SU:are Svensson som gjorde en femstjärnig match för första gången. :D
Cupspel nästa vecka mot ett DivIV-gäng. Kan bli mycket spännande. Snart är det även löneförhandlingar, det kan också bli spännande. :OO :l
BbymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Han är 27.. har redan sjunkit 50% i värde. Panikanställde 3 läkare, men det vet då 17 om det funkar. Frågan är om jag ska satsa pengar på en ny dyr spelare eller om jag ska vänta på 27-åringen. Tänkte göra om honom till tränare i framtiden..
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggHur du än gör så vinner du inget på att sälja en skadad spelare. Behåll honom!
27 år, det är på gränsen till att en hög med läkare lönar sig. Jag hade i alla fall anställt upp till max nio stycken, jag har fått för mig att de frisknar till fortare då. Men som med allt annat så hänger det på åldern. Det fungerar på en 20-åring men ju äldre desto längre tid tar återhämtningen.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggNå, händer det något hos er under silly season? :)
I FC Dryden har det varit ganska lugnt, det är egentligen bara träningsmatchen mot Jämtli som är värd att nämna - den vann vi med 4-0.
Ekonomiavdelningen har hängt in spenderarbrallorna i garderoben i väntan på de nya lönerna. Det spekuleras vilt om att de kommer att trissas upp "en aning". :OO
svenMedlem sedan aug. 2001383 inläggLönerna trissades upp rejält. Mest för Mats Isén som fick en löneökning från 79 200 till 151 200 kr i veckan. Rena Beckham fasonerna. Nu ligger fyra spelare över hundra tusen i veckan. Inge kul.......
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggHoppsan. Min guda-SU:are Svensson gick från 36kkr/v till 81kkr/v (han var unik vid förra lönesättningen). Han borde vara nöjd med det lyftet. :OO
Inte nog med det så tror jag bestämt att två-tre-fyra spelare till har fått ett lönelyft på över 100%. Får granska det vidare ikväll.
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inläggNu har omröstningen om nästa U20-kapten börjat, hjälp Don_Tommaso, AC Vagled, att bli U20-kapten.
För att rösta så klicka på Sverige>> Val, och skriv in Don_Tommaso som din kandidat.
Don_Tommaso har även skrivit ett valtal på Sverigekonferensen
/R. Rydén, FC Jamtli
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag hoppas på fullsatt på Fluktarnas arena på träningsmatchen i morgon, så man lyckas täcka spelarnas enorma löneökningar. :o
Nepp, Fluktarna får inte vara med och spela cup denna säsong. :(
- - - - - -
sven, det var en sensationellt ful avatar-animering du skaffat dig. ;)
*snabeln nynnar på en fin visa*
filippoMedlem sedan jan. 20032 850 inlägg@nders: Om jag skulle förlora i morgondagens cupmatch, skulle vi kunna mötas nästa vecka i så fall?
FC Jamtli (5725)