@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggtänkte bara meddela att fluktarna är inne i en kris, både finansiell och spelarmässig.
snart är säsongen slut, och det behövs ett litet avbrott i matchandet. ett nytt lag behövs, nya pengar behövs också, och kanske en assisterande coach.
mittfältet är som vanligt bedrövligt, och försvaret är inte mycket bättre det.
det får bli rockad.
mvh,
------------------
can i borrow your goat?
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg det går bättre för Mjösund, har ett alldelles perfekt lag och ekonomin har aldrig blomstrat som den gör nu, går ungefär +250000 i veckan :)
------------------
// David - Probably the best guy in the world
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggfettorsk igen, bara så ni vet. 0-5 mot ett skitlag som mutat domaren. x(
------------------
can i borrow your goat?
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg Ni kan ju säkert gissa hur det gick för Mjösund :)
vinst med 4-0 mot serietvåan som nu gick ner till 3:dje plats i serien.
Mjösund räknar med att vinna serien, de två matcherna som är kvar är mot de två lag Mjösund vann med 9-0 respektive 8-0 i början av säsongen, ska dock inte överskatta dessa lagen.
Även Mjösunds ekonomi blomstrar som aldrig förr, denna veckan ökar Mjösunds kassa med 694 800kr :)
------------------
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggunderskatta?
------------------
can i borrow your goat?
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg överskatta kanke det e man säger?
------------------
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggdet beror på vad man menar?
------------------
can i borrow your goat?
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg att mina killar tycker att det andra laget är så mycket bättre så det inte går in för att kämpa lika mycket och förlorar
------------------
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggdå vill du inte att dina grabbar ska underskatta laget, dvs tro att det är sämre än det verkligen är.
det var så du menade, väl?
bara en liten parentes. :)
------------------
can i borrow your goat?
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg jo, det var så jag menade, ser att jag skrivit helt konstigt i båda eller åtminstonde ett av mina inlägg ovan, de passa inte riktigt ihop om man säger så :)
------------------
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inlägghelt sjukt vad dåligt det går för fluktarna!
Spelade matcher
2001-07-29 (Serie): Superjake - Fluktarna 3 - 1
2001-08-05 (Serie): Fluktarna - BK Blåljus 0 - 7
2001-08-08 (Träning): Fluktarna - Mjösund IF 1 - 2
2001-08-12 (Serie): Mura United - Fluktarna 6 - 0
2001-08-15 (Träning): Fjukers - Fluktarna 3 - 0
2001-08-19 (Serie): Granbacka IF - Fluktarna 5 - 0
2001-08-22 (Träning): Sunset Knights - Fluktarna 5 - 0
2001-08-26 (Serie): Fluktarna - Superdupers 0 - 5
målskillnad 3-36 på de senaste 8 matcherna om jag inte räknat fel... :x
------------------
mördar-anders, det är jag.
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg Mjösund vann ju dagens match 0-4 på bortaplan.
beräknar att vinna nästa veckas match också :)
------------------
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggi säsongens sista match kom en efterlängtad seger för fluktarna. the sunset knights slogs tillbaka med förkrossande 2-1.
tyvärr skadades den viktige anfallskuggen tony åhnstrand illa och blir borta från allt spel i åtminstone en månad.
serieuppehållet kommer ägnas åt att få de skadade / halvskadade spelarna friska och krya, och ledningen kommer försöka hitta nya sponsorer till laget.
mvh,
------------------
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg Mjösund fick som väntat en seger, med 7-0.
kommer nu att få kvala för att komma upp i högre division men jag tror att jag ska lägga mig och spela med de sämsta spelarna så jag kan ligga kvar i 5:an minst 1 säsong till
------------------
HHazzeMedlem sedan jan. 20002 453 inlägg Jag vill ha igång mitt lag nu! :)
------------------
It aint over until the fat lady sings...
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg hur många e det före i kön?
------------------
HHazzeMedlem sedan jan. 20002 453 inlägg 1147
Det börjar närma sig en aning. :)
------------------
It aint over until the fat lady sings...
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggweppa. svettig träningsmatch i går mot division 4-laget sparka röj slutade 4-4 efter att ha svängt ordentligt i andra halvlek. fluktarna ledde med 3-0 i paus efter att johan persson sparkat igång matchen med två fina mål.
fluktarnas anfallsspel var denna kväll på topp, med enastående kantspel. backen mattias fjällin blev tyvärr skadad efter att ha fått en smäll på knäet i andra halvlek. tillfrisknandet har dock redan påbörjat, massörerna masserar och fjällin tränar redan lite lätt. han är dock inte med på idioten-passen.
i halvtid tittade laget på matchen sverige-turkiet, och det kanske de inte skulle ha gjort, då de tappade sitt spel ganska omgående i andra halvlek, släppte in fyra raka mål på en halvtimme.
sådär ja, säsongsuppehåll och mycket styrketräning för grabbarna.
see you next season!
------------------
RRinaldoMedlem sedan mars 20014 214 inlägg jobbigt... har 5472 före i kön
DDavidBMedlem sedan jan. 20001 372 inlägg dagens kvalmatch gick ju som väntat, så nu får laget med glädje stanna kvar i lägsta divisionen minst 1 säsong till :)
förlorade med 7-0.
Mjösund gjorde hela 11*
------------------