DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
@nders skrev:
Fluktarna åkte på en förlust i morse, och vad illa är, lagets bäste mittfältare gjorde illa sig. Så nu är goda råd dyra. Eller i alla fall goda mittfältare... :x
Jag har en legendarisk mittfältare, värde kring 6,6 miljoner. Honom kan du få köpa. :)
Har dock fortfarande inte bestämt om han ska ut på transfern för det är han som gör mitt mittfält. Men å andra sidan, vissa spekulationer säger att jag kan komma att håva in runt 30-40 mille för killen och då får jag ju några andra fina lirare för de pengarna. :OO
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Det blev ett så fruktansvärt irriterande fel igår på Hattrick Transfern. :(
Skulle köpa en ytterback från Danmark, deadline var kl. 16.15. Jag gick in när klockan var runt 4 och skulle söka upp honom, då var han inte kvar, helt konstigt! :(
Någon mer som varit med om något sånt här knäppt och är det någon som har en billig och bra ytterback till salu? :o :p
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggSkrev du ner spelarens ID? Sökte du i rätt land? Var det rätt datum? Gör annars som jag - sätt ett bokmärke på spelaren. ;)
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Dryden skrev:
Skrev du ner spelarens ID? Sökte du i rätt land? Var det rätt datum? Gör annars som jag - sätt ett bokmärke på spelaren. ;)
Spelarens ID orkade jag inte skriva ner. :p
Sökte i rätt land, vårat kära grannland(eller ja, grannland iallafall §jr ) Danmark och allt.
Datumet var den 10, kl.16.15, jag kollade t.o.m tidigare på dagen vad budet låg på för tillfället.
:l
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggSom sagt, bokmärk spelaren så slipper du leta ihjäl dig. ;)
I morgon är det träningsmatch. Har lite småskadat just nu och det är ju aldrig kul för det känns som att det var längdesedan jag körde med ett intakt lag.
Vet någon hur det är, om man ökar träningsnivån - förbättras eller försämras spelarnas form då? Körde 100% ett bra tag men fick tokmycket skador så i tron på att träningsnivån förstörde (jag kan ju ha haft otur också) så sänkte jag den till 97%. Nu har jag pillat ner den till 92% för att få fason på formen. Tror ni det hjälper?
svenMedlem sedan aug. 2001383 inläggFör formens skull är det 100% som gäller. Däremot ökar skaderisken. Men jag har en känsla av att det mer beror på slumpen än träningsintensiteten. Själv kör jag alltid 100%.
Problemet brukar ju uppstå efter det att man har tränat kondis. Det känns som om att det tar en halv säsong att få bort den negativa formtrenden av kondisträningen.
Så mitt råd.... kör på 100% och skaffa några massörer i stället...
MmarjaMedlem sedan mars 2003580 inlägg Mitt lag har inte börjat bra i år. Måste köpa in två duktiga backar. Kanske även en forward. Bara jag fixar det så ska nog resten lösa sig också.
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggmarja, vad heter ditt lag då?
MmarjaMedlem sedan mars 2003580 inlägg Mitt lag heter Kläppe IF.
CCalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg blä, jag behöver nya mittfältare, mina är kassa just nu
MmarjaMedlem sedan mars 2003580 inlägg
Calevan skrev:
blä, jag behöver nya mittfältare, mina är kassa just nu
Dom är ju så himla dyra att köpa! Bäst är väl att köpa unga killar och träna upp, men det tar ju lite tid.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Blä och dubbeltvi, formen är inte speciellt bra i truppen just nu och dessutom fick jag en mittfältare skadad under onsdagens träningsmatch. Känns inte så bra det här inför imorgon. :l
CCalevanMedlem sedan maj 20031 173 inlägg har lite unga spelare jag tänkte träna upp till mittfältare, men som sagt, det tar tid. och deras form är dålig... men jag vann dagens match i alla fall!
Finns det några helt nya Hattrickspelare här? jag har några spelare som börjar bli gamla men som är perfekta att ha när man precis börjat. Givetvis säljer jag dem billigt... någon som vet någon?
MmarjaMedlem sedan mars 2003580 inlägg Förlorade väntat med 2-4 mot serietvåan (som i och med detta tog över förstaplatsen) i dagens match. Tyvärr fick jag också en av mina bästa mittfältare skadad, bara en vecka, men tråkigt ändå. Möter dom tre topplagen nu tre matcher på raken, själv ligger jag sexa, inte så kul. Men, men får jag bara köpt dom där backarna blir det nog bättre.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Usch och blä!
Förlorade matchen(iof inte helt oväntat).
Känns inte bra just nu, fick min förstamålvakt skadad, sen är min bästa reserv/junior-målvakt skadad sedan träningsmatchen i onsdags och supportrarna börjar rasa. :l
Formen börjar väl stiga lite iallafall på några spelare, måste få den höjd annars kommer det aldrig gå i den här divisionen. :(
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggFluktarna åkte i förmiddags på torsk, en rejäl känga. Inte konstigt med en panikinköpt innermitt som ersättning för lagets bästa mittfältare som skadat sig. 5-0 i baken gör ont, men nu ligger bud på Johan Gyllenborg på 29,5 miljoner. Pengar som är öronmärkta för mittfältsförstärkningar.
Fluktarna har nu fallit till fyra i V.311 efter två raka förluster.
Go get 'em, boys!
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Skit och dubbelskit!
Blev stryk igen i söndags, med 6-1! x(
Fattar inte hur dom kunde få in så många bollar, visserligen hade jag en reservmålvakt men försvaret borde ha kunnat stoppa en del. :l
Skönt att få in någon boll iallafall så inte supportrarna blir så väldigt arga.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggÅkte på däng i söndags och som jag inte fick nog med salt i såren så skadades min målis i fyra långa veckor. Så nu måste det in en ny sådan också och det känns ju som att mina pengar kommer att ta slut. Snart har jag nog inget annat alternativ än att sälja någon av mina unika mittfältare, alternativt min legendariske. Men då lär jag också falla som ett höstlöv i serien.
Jo, det går tugnt just nu :l
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggDet är tydligen fler det går illa för... ;)
Kasserade in den tredje raka förlusten i söndags, och har fått en del skador så jag varit tvungen att handla lite nya spelare. Usch filibabba, men jag hoppas att det ordnar upp sig en aning till nästa match.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggDet värsta är att man knappt hittar några bra spelare. Värdelöst när alla priser rusar iväg uppemot ett dussintal miljoner. Har inte råd med det.
Det var några säsonger sedan jag satsade ungt men jag ska nog köpa in några ypperliga speluppläggare med fenomenal kondis i 17-årsåldern och börja träna dessa. På sikt kan jag då göra mig av med mina bästa lirare och då köpa in lite icke-träningsmässiga spelare (backar, forwards). Jag får helt enkelt satsa på sikt, kanske två-tre säsonger och jag är till och med beredd att åka ur om det skulle behövas. Bara satsningen ger resultat så.