Jo... det är ju det som är problemet... Vill ju inte gå upp i IV egentligen....
Hattrick
2 598 svar · 116 432 visningar · startad av DavidB · sida 23 av 130
Frågan, av DavidB
nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world
Läs frågan i sin helhet →Ja, jag ligger heller i toppen på V:an än botten i IV:an. Visst, lite att käömpa för i IV:an men man drar ju mindre publik och färre supportrar ansluter sig.
om nån har missat det så kan jag meddela att en av mina forwardar gjorde 5,5* senaste matchen :)
mina unika gör bara 3!!!
Just nu tränar jag SU. Lite tråkigt eftersom man måste hålla på så länge innan det ger resultat. Men snart skall jag stoltsera med några riktigt bra innermittar hoppas jag.
När jag väl är klar med SU träningen, vilket lär ta en bit in på nästa säsong, blir det nog framspel. Vet inte riktigt vad det kan ge. Någon som har erfarenhet?
Jag tränar också forwardsb. (Vet inte riktigt vad b:et betyder dock), men minst två forwards skadas varje vecka i mitt lag, så jag borde nog sälja av lite gubbar och byta träningstyp.
Men, men, jag slog serieledarna med mitt hyfsade mittfält i söndags... :/
jag tränar 6 forwards 2 unika 3 fen 1 enast
om någon inte har någon träningsmatch så utmana gärna teamP
min 18-åring steg till Övernaturlig idag :birp
DavidB utmana mig! teamP!
utmanar dig nästa vecka.
fick upp en 17åring som var enastående på försvar från ungdomsverksamheten i söndags. fick sålt honom för 3,4 miljoner. härligt med lite extra pengar.
Jag fick något liknande för min ena ytter 17 häromveckan. Man ska få upp dem tidigare på säsongen bara. Snart ska här handlas.
- - - -
I övrigt är lagets bäste forward nästan frisk från sin sexveckorsskada, så han får lira säsongens sista match på söndag. Sen får man sikta in sig på att torska cupmatchen i första omgången... ;)
- - - -
P, Fluktarna skulle gärna lira mot ditt lag någon gång, men vi har stående träningsmatch varje onsdag mot ett rumänskt lag.
Mvh,
hur många av alla hattrickare här på wF har supporter?
*räcker upp handen*
jaaaa :)
jo... jag har... man e ju GAISare... och då vet man vad supporter är :)
För övrigt... så här inför sista seriematchen... bara vinster i serien i år. Rankad 54 i div.V Det känns kul...
vad tror ni om att starta ett förbund?
man behöver dock vara minst 5 och vi e 4 så vi behöver 1 till
Jag köper det... vem blir den fjärde????