webForumDet fria alternativet

Hattrick

Datorspel

2 598 svar · 116 180 visningar · startad av DavidB · sida 21 av 130

Frågan, av DavidB

nån här på wF som håller på med Hattrick? säg till så kan vi ta en träningsmatch isåfall \------------------ // David - Probably the best guy in the world

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan jan. 20001 372 inlägg

jo, kondisen gör mycket.

om ni vill tjäna pengar så kan ni göra som jag gjorde, jag köpte en 17-årig ypperlig spelare för 170 000. när han var 19 år och gudabenådad sålde jag honom för 21 000 000. ganska bra vinst :)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Exakt hur tränade du honom under dessa två säsonger?

Råkade iofs ut för något liknande igår. Fick moderklubbspengar, närmare bestämt en bra bit över 200kkr. Jag hade plockat upp en junior för drygt ett år sedan som jag sålde nästan omedelbart. Han gick för 15kkr (värde: 220kkr). Igår blev han såld för sjunde gången. Den här gången för 11.5 milj kr (värde: 2.2 milj kr). Ett sjuhelvetes överpris men det gav ju mig pengar i alla fall :)

Lyckades också pricka in en skön värvning igår. En forward som igår kväll, i sin första match, efter 24 minuter var tvåmålsskytt. Hoppas bara att det håller i sig :)

Medlem sedan juni 200032 967 inlägg

En match kvar på säsongen, 3 poäng och elva mål ner till nedflyttningsstrecket. Det känns lite läskigt när man ser på vilka matcher som är kvar.

Nu har jag idag skaffat mig en ny tränare i alla fall, som kan hjälpa killarna i säsongens viktigaste match på söndag. 1,5 melon fick jag betala för min nya enastående tränare. Gratis. :-D

Mvh,

jag tränade avslut, har enastående tränare och 10 hjälptränare.

min seriefinal håller på för fullt nu, jag leder med 1-3 :)

en sak till: hur många supportrar har ni?

Leder med 2-0 vilket nu innebär att jag är direktkvalificerad till Div4. Underbart :)

Ska nog anställa några extra hjälptränare då.

Mina killar höll för trycket och spelade 1-1 hemma mot serietrean, samtidigt som Micromjuk åkte på torsk. Det blev en trygg marginal till nedflyttningsstrecket till slut.

Då börjar det bli dags att sätta ihop en strategi för nästa säsong. Hmm...

- - -

DavidB: Fluktarnas Fläktklubb har 1031 medlemmar.

- - -

Grattis, Dryden!

Mvh,

Div4-platsen är säkrad! Matchen mot serietvåan slutade 2-0 och avståndet ner till dem blev tillslut hela 13 poäng! Jag njuter och spelar Queen - We are the champions på väldigt hög volym :bire

Jag har i nuläget 1551 supportrar. Nu ska det också anställas lite hjälptränare och värvas lite inför nästa säsong. Den lär bli hårdare än stenhård. Någon som har något Div4-tips så här på rak arm? :)

Medlem sedan nov. 200214 inlägg

ni kan annars bli medlemmar i ManagerZone.com
ass coolt..!

Mitt lag heter Himla Pojkarna
utmana mig gjärna..!

Medlem sedan aug. 2001383 inlägg

Managerzone är ju inte så kul.....

Men kan ju annars berätta att sillyseason har börjat för Albinoleffe oxå. Ny målis inköpt. Nu letar vi efter en anfallare och mer pengar :)

blir också direktkvalificerad till div.4.

förlorade en match på hela säsongen, är nöjd med detta.

får bara hoppas att man kan hålla sig kvar i 4:an en säsong och bli etablerad där.

för mjösund blir det nog inga nyförvärv även om ett par duktiga innrar skulle behövas.

Men DavidB... det vet du väl att det inte heter duktig inner på HT. Dom kan vara ypperliga, enastående, fenomenala men duktiga... na vet inte det.... :)

Men i alla fall. Grattis... och som sagt. Bli kvar i fyran nu då....

förlåt :r

tänkte bara säöga det att min 17-åring blev legendarisk idag :birp

Dryden, nu har jag satt mina killar på lite pre-season konditionsträning. Om det inte slår väl ut håller jag dig ansvarig. :bire

Samma med mig... nu skall dom dj...vlarna få springa i skogen...

Medlem sedan jan. 20012 204 inlägg

kan ju utaman mitt underbara lag! teamP

@nders: nu är du hård :) Själv har jag anställt några hjälptränare. Totalt har jag nu sju sådana och jag tänker nog gå över till försvarsträning inom kort. En vecka till på spelupplägg tänker jag ge dem. Sen blir det nog kondis i några veckor. Vore ju inte helt fel att få upp hela startelvan på unik kondis :)

Dryden: om du redan har fenomenal kondis på spelarna så e det ju onödigt att träna kondition, den går ju ändå bara ner, sen så försämras ju formen också.

När jag tänker efter så hade jag hellre kvalat mig upp (eller ner) än att bli direktkvalificerad, missar ju ett träningstillfälle på hälften av spelarna :(

Dryden skrev:

@nders: nu är du hård :)

Japp. Snabeln är hård mot de hårda! Fråga bara sven och hans manskap! :bire

:)

DavidB: "den går ju ändå bara ner"? Formen försämras, det vet jag men det gäller att ha känsla för det där. Sist gång jag tränade kondish höll jag på i tolv veckor. När jag sedan bytte var det precis innan folk började trilla ner på hyfsad form. Fingertoppkänsla? ;)

jo, men det jag menade var att du kan inte ha bättre än fenomenal kondis. om den går upp och blir unik så går den ner till fenomenal igen ganska så snabbt om du inte tränar kondis.

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
136 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)